Serveis a les Empreses

Personal agent telefònic d’atenció al ciutadà

Publicat fa 2 setmanes
Barcelona
Caduca el 17/05/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Personal agent telefònic d’atenció al ciutadà

Serveis a les Empreses

Funcions a realitzar

  • Atenció telefònica al ciutadà resolent qüestions/incidències en els serveis municipals de l’Ajuntament de Barcelona com Bicing, Park Güell, Zones Verdes i Cementiris
  • Tramitació i gestió d’incidències

     

Horari

A escollir: franja horària de 8:00-16:00h, o bé, 15:00-00:00h

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada parcial
  • Tipus de contracte: Temporal circumstàncies producció. T. parcial
  • Sou: 10.625,18€ bruts anuals

Formació

Graduat ESO

Altres dades

El perfil professional demanda capacitat de comunicaciónegociació i persuasió per poder realitzar l’atenció telefònica del ciutadans. I tambéorientació al client i iniciativa, per donar resposta a les diferents incidències i situacions dels clients. 

Així com, disposar de capacitat de planificació i organització, i preocupació per l’ordre i la qualitat per mantenir el fitxer de dades del CRM de l’empresa actualitzat. D’altra banda, es demanda treballar en equip amb altres departaments per garantir una comunicació transversal. 

Horari: Jornada de 25h setmanals.

  • A escollir torn de matí (08:00-16:00h) o bé de tarda (15:00-00:00h)
  • De dll a dv, amb disponibilitat per treballar els caps de setmana en cas de necessitat.

La jornada és presencial a les oficines de Barcelona.