Personal agent telefònic d’atenció al ciutadà
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Personal agent telefònic d’atenció al ciutadà
Serveis a les Empreses
Funcions a realitzar
- Atenció telefònica al ciutadà resolent qüestions/incidències en els serveis municipals de l’Ajuntament de Barcelona com Bicing, Park Güell, Zones Verdes i Cementiris
- Tramitació i gestió d’incidències
Horari
A escollir: franja horària de 8:00-16:00h, o bé, 15:00-00:00h
Contracte
- Jornada laboral: Jornada parcial
- Tipus de contracte: Temporal circumstàncies producció. T. parcial
- Sou: 10.625,18€ bruts anuals
Formació
Graduat ESO
Altres dades
El perfil professional demanda capacitat de comunicació, negociació i persuasió per poder realitzar l’atenció telefònica del ciutadans. I també, orientació al client i iniciativa, per donar resposta a les diferents incidències i situacions dels clients.
Així com, disposar de capacitat de planificació i organització, i preocupació per l’ordre i la qualitat per mantenir el fitxer de dades del CRM de l’empresa actualitzat. D’altra banda, es demanda treballar en equip amb altres departaments per garantir una comunicació transversal.
Horari: Jornada de 25h setmanals.
- A escollir torn de matí (08:00-16:00h) o bé de tarda (15:00-00:00h)
- De dll a dv, amb disponibilitat per treballar els caps de setmana en cas de necessitat.
La jornada és presencial a les oficines de Barcelona.