Serveis a la Comunitat i Personals

Personal assessor comercial

Publicat fa 1 mes
Terrassa
Caduca el 20/07/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència
    2 Anys

Descripció de l'oferta

Personal assessor comercial

Serveis a la Comunitat i Personals

Funcions a realitzar

Entitat d’economia social ubicada al Vallès Occidental, necessita incorporar personal assessor comercial per comercialitzar espais de lloguer per actes i esdeveniments.

Les funcions seran les següents:

  • Donar suport a la implementació de l’estratègia comercial de la companyia i realitzar les accions comercials per aconseguir resultats òptims.

  •  Realitzar prospecció de mercat, captació, venda i seguiment de clients.

  •  Analitzar i conèixer el mercat i la competència existent o potencial, proposant accions que permetin augmentar la quota de mercat i el posicionament de la regió.

  •  Actuar de manera coordinada amb l’equip de gestió dels espais i comercials d’altres àmbits per executar plans de treball conjunts i aprofitar les sinergies les diferents activitats de l’Entitat.

  •  Reportar eficaçment tota la informació comercial (alta de clients i contactes, gestió de carteres, accions, oportunitats de negoci, acords, etc) segons protocols establerts.

  •  Gestionar la cartera de clients assignada al seu entorn de treball, així com de la cerca de clients potencials dins del mercat.

  •  Elaborar informes comercials.

  •  Suport al departament de back office en la gestió de les reserves dels espais.

 

 

 

Horari

09:00-18:00h de dll a dv (1h per dinar)

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa partida
  • Tipus de contracte: Indefinit temps complet
  • Sou: especificat a observacions

Formació

Graduat ESO

Altres dades

Salari: 24.000€ (14 pagues) + Variables segons objectius

Requisits: 

  • Experiència demostrable com a comercial dins del sector esdeveniments, MICE, cultural…, i desitjable amb cartera de clients.
  • Formació en màrqueting, publicitat i/o producció d’esdeveniments
  • Coneixements d’Office
  • Creació de presentacions comercials, pressuposts
  • Anglès (nivell mig-alt)
  • Carnet de conduir B i vehicle propi

Competències:

  • Planificació i organització del temps
  • Habilitats comunicatives i interpersonals
  • Autonomia
  • Orientació a resultats
  • Treball en equip
  • Capacitat negociadora