Serveis a les Empreses

Personal assessor telefònic (informació de serveis públics)

Nova!
Publicat fa 5 dies
Barcelona
Caduca el 22/09/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Personal assessor telefònic (informació de serveis públics)

Serveis a les Empreses

Funcions a realitzar

L’empresa cerca personal per realitzar l’atenció ciutadana de diferents empreses públiques. Les funcions i tasques a desenvolupar són les següents: 

  • Recepcionar i resoldre incidències
  • Facilitar informació dels diferents serveis
  • Derivar incidències als departaments corresponents

Horari

veure observacions

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada parcial
  • Tipus de contracte: Temporal circumstàncies producció. T. parcial
  • Sou: 10573.27€ bruts/any

Formació

Graduat ESO

Altres dades

El perfil professional demanda capacitat de comunicaciónegociació i persuasió per poder realitzar l’atenció telefònica del ciutadans. I tambéorientació al client i iniciativa, per donar resposta a les diferents incidències i situacions dels clients. 

Així com, disposar de capacitat de planificació i organització, i preocupació per l’ordre i la qualitat per mantenir el fitxer de dades del CRM de l’empresa actualitzat. D’altra banda, es demanda treballar en equip amb altres departaments per garantir una comunicació transversal. 

Requisits:

  • Experiència mínima d’1 any a Call Center
  • Català nivell nadiu

Horari: 25h/setmanals de dilluns a diumenge en torns rotatius (2 caps de setmana lliures al mes). 

Torns: matí o tarda a triar pel candidat

  • Torn de matí: franja horària de 8:00 a 16:00h (es precisen 4 persones)
  • Torn de tarda: franja horària de 15:00 a 24:00h (es precisa 1 persona)