Personal assessor telefònic (informació de serveis públics)
Nova!-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Personal assessor telefònic (informació de serveis públics)
Serveis a les Empreses
Funcions a realitzar
L’empresa cerca personal per realitzar l’atenció ciutadana de diferents empreses públiques. Les funcions i tasques a desenvolupar són les següents:
- Recepcionar i resoldre incidències
- Facilitar informació dels diferents serveis
- Derivar incidències als departaments corresponents
Horari
veure observacions
Contracte
- Jornada laboral: Jornada parcial
- Tipus de contracte: Temporal circumstàncies producció. T. parcial
- Sou: 10573.27€ bruts/any
Formació
Graduat ESO
Altres dades
El perfil professional demanda capacitat de comunicació, negociació i persuasió per poder realitzar l’atenció telefònica del ciutadans. I també, orientació al client i iniciativa, per donar resposta a les diferents incidències i situacions dels clients.
Així com, disposar de capacitat de planificació i organització, i preocupació per l’ordre i la qualitat per mantenir el fitxer de dades del CRM de l’empresa actualitzat. D’altra banda, es demanda treballar en equip amb altres departaments per garantir una comunicació transversal.
Requisits:
- Experiència mínima d’1 any a Call Center
- Català nivell nadiu
Horari: 25h/setmanals de dilluns a diumenge en torns rotatius (2 caps de setmana lliures al mes).
Torns: matí o tarda a triar pel candidat
- Torn de matí: franja horària de 8:00 a 16:00h (es precisen 4 persones)
- Torn de tarda: franja horària de 15:00 a 24:00h (es precisa 1 persona)