Administració i Oficines

Personal auxiliar administratiu

Nova!
Publicat fa 1 dia
Terrassa
Caduca el 28/06/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Personal auxiliar administratiu

Administració i Oficines

Funcions a realitzar

Empresa de serveis cerca personal auxiliar administratiu per realitzar les següents tasques:

• Tramitar documents o comunicacions internes o externes.

• Atenció, control i solució d’incidències i reclamacions.

• Classificar, registrar, digitalitzar i arxivar documentació.

• Organitzar i supervisar la gestió administrativa.

Horari

8:00h a 13:00h i de 14:00 a 17:00h de dl a dv

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa
  • Tipus de contracte: Indefinit temps complet
  • Sou: 19.938€ bruts anuals

Formació

Cicle Formatiu Grau Superior

Altres dades

Competències requerides:

Organització i planificació: Capacitat per gestionar el temps i les tasques de manera eficient, prioritzant les activitats segons la seva importància.

Adaptabilitat: Capacitat per ajustar-se a canvis i noves situacions amb facilitat.

Resolució de problemes: Habilitat per identificar problemes i trobar solucions efectives.