Personal auxiliar administratiu
Nova!-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Personal auxiliar administratiu
Administració i Oficines
Funcions a realitzar
Empresa de serveis cerca personal auxiliar administratiu per realitzar les següents tasques:
• Tramitar documents o comunicacions internes o externes.
• Atenció, control i solució d’incidències i reclamacions.
• Classificar, registrar, digitalitzar i arxivar documentació.
• Organitzar i supervisar la gestió administrativa.
Horari
8:00h a 13:00h i de 14:00 a 17:00h de dl a dv
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Indefinit temps complet
- Sou: 19.938€ bruts anuals
Formació
Cicle Formatiu Grau Superior
Altres dades
Competències requerides:
Organització i planificació: Capacitat per gestionar el temps i les tasques de manera eficient, prioritzant les activitats segons la seva importància.
Adaptabilitat: Capacitat per ajustar-se a canvis i noves situacions amb facilitat.
Resolució de problemes: Habilitat per identificar problemes i trobar solucions efectives.