Administració i Oficines
Personal auxiliar de serveis
Nova!-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Personal auxiliar de serveis
Administració i Oficines
Funcions a realitzar
Empresa de Serveis cerca personal per realitzar les següent funcions:
- Preparar les instal·lacions per al accés de les entrades i sortides. Verificant l’estat i neteja d’aquesta.
- Atenció telefònica i atenció al públic que sol·licita informació: Rebre i acomiadar les visites pertinents
- Control i registre d’entrades i sortides de personal
- Controlar el procés d’entrada, organització i repartiment de correspondència, missatgeria i valises
Horari
Detallat a observacions
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Temporal circumstàncies producció. T. parcial
- Sou: 16.250€ bruts anuals
Formació
Sense Estudis
Altres dades
Horari rotatiu amb dos dies de descans:
1r torn: de 16:00-00:00 de dl a dg
2n torn: de 00:00-08:00 de dl a dg
Requisits:
- Estar en possessió del Certificat de Discapacitat igual o superior al 33%
- Coneixements d’informàtica nivell d’usuari
- Experiència en llocs de treball similars
Competències:
- Capacitat de treballar de manera independent però també saber formar part d’un equip.
- Capacitat d’organització: Gestionar tasques, prioritzar activitats, mantenir l’espai de treball ordenat i coordinar diversos processos de manera eficient
- Capacitat de comunicació: Transmetre informació de manera clara i efectiva, tant en persona com per telèfon o correu electrònic. També inclou l’escolta activa i la gestió de consultes de manera eficient.