Administració i Oficines

Personal auxiliar de serveis

Nova!
Publicat fa 1 setmana
Terrassa
Caduca el 09/08/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Personal auxiliar de serveis

Administració i Oficines

Funcions a realitzar

Empresa de Serveis cerca personal per realitzar les següent funcions:

  • Preparar les instal·lacions per al accés de les entrades i sortides. Verificant l’estat i neteja d’aquesta.
  • Atenció telefònica i atenció al públic que sol·licita informació: Rebre i acomiadar les visites pertinents 
  • Control i registre d’entrades i sortides de personal
  • Controlar el procés d’entrada, organització i repartiment de correspondència, missatgeria i valises 

 

 

Horari

Detallat a observacions

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa
  • Tipus de contracte: Temporal circumstàncies producció. T. parcial
  • Sou: 16.250€ bruts anuals

Formació

Sense Estudis

Altres dades

Horari rotatiu amb dos dies de descans:

1r torn: de 16:00-00:00 de dl a dg

2n torn: de 00:00-08:00 de dl a dg

Requisits:

  • Estar en possessió del Certificat de Discapacitat igual o superior al 33%
  • Coneixements d’informàtica nivell d’usuari 
  • Experiència en llocs de treball similars 

Competències:

  • Capacitat de treballar de manera independent però també saber formar part d’un equip.
  • Capacitat d’organització: Gestionar tasques, prioritzar activitats, mantenir l’espai de treball ordenat i coordinar diversos processos de manera eficient
  • Capacitat de comunicació: Transmetre informació de manera clara i efectiva, tant en persona com per telèfon o correu electrònic. També inclou l’escolta activa i la gestió de consultes de manera eficient.