Altres

Personal business controller

Publicat fa 3 setmanes
Sabadell
Caduca el 17/05/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    2 Anys

Descripció de l'oferta

Personal business controller

Metall

Funcions a realitzar

En dependència del director financer, la persona seleccionada tindrà les següents funcions:

-Tancament comptable dels costos de la companyia, col·laborant amb el departament de Comptabilitat per facilitar el repartiment de costos indirectes, així com la conciliació del compte de resultats. 

– Realitzar el reporting financer i de rendibilitat de la companyia, destacant la vista per canal, tipus de màquina, tipus de client i venedor

– Realitzar el dashboard de vendes mensual de “retail orders” amb la distribució de vendes i marge per venedor

– Conciliar l’estadística de vendes amb la comptabilitat, tant als components de vendes com als de costos

– Interactuar amb l’equip comercial assertivament per compartir els resultats de l’anàlisi de rendibilitat i donar recomanacions de venda encaminades a optimitzar les vendes preservant-ne la rendibilitat

– Conciliar el backlog, o registre de màquines venudes pendents de lliurar, amb comptabilitat, i interactuar amb administració comercial amb l’objectiu de millorar la qualitat de dades del sistema

– Anàlisi ad-hoc de rendibilitat, gestió d’estocs, i determinades partides de despesa, com campanyes, garanties, transport, etc, per tal d’entendre millor els drivers de rendibilitat

– Realitzar el pressupost de la divisió de New Products, coordinant aquesta activitat amb els equips comercials i comptabilitat, si cal

– Destinar un 20-30% del seu temps a diferents tasques relacionades amb el Business control, a petició del director financer

Horari

08:00 – 09:00h entrada i 17:00h – 18:00h sortida (amb 1h per dinar).

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa
  • Tipus de contracte: Indefinit temps complet
  • Sou: 40.000-45.000€ bruts anuals

Formació

Grau Universitari

Altres dades

Requisits:

  • Formació: Empresarials/Econòmiques/ADE 
  • Formació addicional/Master en control de gestió
  • Experiència de 2 a 5 anys en lloc similar
  • Coneixement IFRS
  • Coneixements ofimàtics: Nivel Avanzado/ Gestión de Base de Datos/ Power BI/ Click View/ Análisis Big Data/ Experiencia en ERP, valorable SAP
  • Imprescindible anglès alt

Competències:

  • Habilitats de comunicació i organització
  • Capacitat de prioritzar i planificar
  • Persona metòdica i constant
  • Treball en equip
  • Minuciositat, honestedat i automotivació
  • Alta capacitat d’anàlisis i síntesis d’informació
  • Assertivitat
  • Orientació al client intern i extern