Personal business controller
-
Experiència2 Anys
Descripció de l'oferta
Personal business controller
Metall
Funcions a realitzar
En dependència del director financer, la persona seleccionada tindrà les següents funcions:
-Tancament comptable dels costos de la companyia, col·laborant amb el departament de Comptabilitat per facilitar el repartiment de costos indirectes, així com la conciliació del compte de resultats.
– Realitzar el reporting financer i de rendibilitat de la companyia, destacant la vista per canal, tipus de màquina, tipus de client i venedor
– Realitzar el dashboard de vendes mensual de “retail orders” amb la distribució de vendes i marge per venedor
– Conciliar l’estadística de vendes amb la comptabilitat, tant als components de vendes com als de costos
– Interactuar amb l’equip comercial assertivament per compartir els resultats de l’anàlisi de rendibilitat i donar recomanacions de venda encaminades a optimitzar les vendes preservant-ne la rendibilitat
– Conciliar el backlog, o registre de màquines venudes pendents de lliurar, amb comptabilitat, i interactuar amb administració comercial amb l’objectiu de millorar la qualitat de dades del sistema
– Anàlisi ad-hoc de rendibilitat, gestió d’estocs, i determinades partides de despesa, com campanyes, garanties, transport, etc, per tal d’entendre millor els drivers de rendibilitat
– Realitzar el pressupost de la divisió de New Products, coordinant aquesta activitat amb els equips comercials i comptabilitat, si cal
– Destinar un 20-30% del seu temps a diferents tasques relacionades amb el Business control, a petició del director financer
Horari
08:00 – 09:00h entrada i 17:00h – 18:00h sortida (amb 1h per dinar).
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Indefinit temps complet
- Sou: 40.000-45.000€ bruts anuals
Formació
Grau Universitari
Altres dades
Requisits:
- Formació: Empresarials/Econòmiques/ADE
- Formació addicional/Master en control de gestió
- Experiència de 2 a 5 anys en lloc similar
- Coneixement IFRS
- Coneixements ofimàtics: Nivel Avanzado/ Gestión de Base de Datos/ Power BI/ Click View/ Análisis Big Data/ Experiencia en ERP, valorable SAP
- Imprescindible anglès alt
Competències:
- Habilitats de comunicació i organització
- Capacitat de prioritzar i planificar
- Persona metòdica i constant
- Treball en equip
- Minuciositat, honestedat i automotivació
- Alta capacitat d’anàlisis i síntesis d’informació
- Assertivitat
- Orientació al client intern i extern