Comerç

Personal Cap d’Operacions parc comercial i d’oci

Publicat fa 2 mesos
Terrassa
Caduca el 19/04/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Personal Cap d’Operacions parc comercial i d’oci

Comerç

Funcions a realitzar

En dependència del Gerent del Centre Comercial, la seva principal missió serà supervisar l’activitat de les diferents subcontractes, assegurant el compliment contractual i la qualitat del servei que presten, així com la coordinació i funcionament entre zones comunes i privatives de tots els agents que participen a el dia a dia del CC.

Les principals tasques a desenvolupar seran: 

  • Supervisar les funcions del personal contractat a través dels fulls de ruta, operatiu i procediments i informes d’incidències, per tal de garantir eficiències i identificar millores per estudiar i implantar
  • Mantenir reunions periòdiques amb els diferents proveïdors, subcontractes,….
  • Supervisar la realització de les obres que es realitzen a zones privatives i zones comunes, per tal d’assegurar que compleixen les normes establertes al Manual del Centre i amb atenció a la Coordinació d’Activitats Empresarials.
  • Mantenir reunions amb la Policia Autonòmica i Local per tal d’estudiar les incidències ocorregudes i possibles accions de millora
  • Impartir cursos d’atenció al client sota criteris de la companyia i de la lluita contra incendis, emergència i evacuació.
  • Controlar les partides econòmiques relatives a seguretat, neteja, jardineria i manteniment del centre comercial, així com la compra a proveïdors, supervisant i validant les factures emeses per les contractes
  • Vetllar pel compliment del RRI

Horari

9:00-14:00h i 15:00-18:00h de dl a dv

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa
  • Tipus de contracte: Indefinit temps complet
  • Sou: 26.000€ bruts anuals

Formació

Cicle Formatiu Grau Superior

Altres dades

Requisits:

  • Titulació Universitària de grau mig o superior, preferentment com a tècnic, manteniment d’edificis, gestió d’instal·lacions
  • Coneixements tècnics de construcció i manteniment d’edificis
  • Coneixements de seguretat i protecció contra incendis
  • Coneixements de jardineria
  • Coneixements de neteja d’edificis
  • Coneixements d’instal·lacions elèctriques, fontaneria,…
  • Coneixements AUTOCAD i paquet office
  • Experiència mínima de 3 anys en manteniment de centres comercials i/o d’oci
  • Experiència mínima de 2 anys en gestió d’equips

Competències:

  • Flexibilitat i capacitat d’adaptació
  • Proactivitat i Iniciativa
  • Capacitat de negociació
  • Planificació i Organització
  • Resolució de Conflictes
  • Treball en Equip