Administració i Oficines

Personal comercial per a gestió de comunitats

Publicat fa 2 mesos
Terrassa
Caduca el 15/09/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Personal comercial per a gestió de comunitats

Administració i Oficines

Funcions a realitzar

Es cerca personal administratiu comercial per realitzar tasques dins d’oficina relacionades amb la negociació i atenció al client.

– Revisar, comprovar i arxivar documentació corresponent a la gestió de finques

– Fer seguiments constants al client; pagaments, pressupostos i negociacions

– Gestionar base de dades

– Atencions presencials a les finques que es gestiona ( reunions de veïns )

– Gestionar un programa específic de l’empresa. Per tal d’utilitzar aquest programa l’empresa farà una formació específica.

Horari

9:00 – 13:00h i 15:00 – 19:00h de dl a dv

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa
  • Tipus de contracte: Indefinit temps complet
  • Sou: 1.110€ bruts mensuals

Formació

Cicle Formatiu Grau Mig

Altres dades

És important tenir coneixement en competències TIC per tal de dominar el programa propi de l’empresa. 

Imprescindible parlar el català, per poder interaccionar amb els clients i tenir capacitat de negociació.

Es valorarà tenir experiència prèvia en aquest lloc de treball o en les tasques que requereix l’empresa i sobretot tenir habilitats comercials.

Competències

Capacitat de treball individual

Gestió estrès

Planificació i organització

Habilitats comunicatives