Personal comercial per a gestió de comunitats
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Personal comercial per a gestió de comunitats
Administració i Oficines
Funcions a realitzar
Es cerca personal administratiu comercial per realitzar tasques dins d’oficina relacionades amb la negociació i atenció al client.
– Revisar, comprovar i arxivar documentació corresponent a la gestió de finques
– Fer seguiments constants al client; pagaments, pressupostos i negociacions
– Gestionar base de dades
– Atencions presencials a les finques que es gestiona ( reunions de veïns )
– Gestionar un programa específic de l’empresa. Per tal d’utilitzar aquest programa l’empresa farà una formació específica.
Horari
9:00 – 13:00h i 15:00 – 19:00h de dl a dv
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Indefinit temps complet
- Sou: 1.110€ bruts mensuals
Formació
Cicle Formatiu Grau Mig
Altres dades
És important tenir coneixement en competències TIC per tal de dominar el programa propi de l’empresa.
Imprescindible parlar el català, per poder interaccionar amb els clients i tenir capacitat de negociació.
Es valorarà tenir experiència prèvia en aquest lloc de treball o en les tasques que requereix l’empresa i sobretot tenir habilitats comercials.
Competències
Capacitat de treball individual
Gestió estrès
Planificació i organització
Habilitats comunicatives