Administració i Oficines

Personal consultor especialitzat en fiances i assegurances

Publicat fa 1 mes
Terrassa
Caduca el 27/07/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència
    2 Anys

Descripció de l'oferta

Personal consultor especialitzat en fiances i assegurances

Administració i Oficines

Funcions a realitzar

Oficina d’assegurances ubicada a Terrassa cerca una persona per realitzar les tasques següents:

  • mantenir contacte directe i periòdic amb els clients fidelitzats
  • constituir una cartera de clients sòlida
  • Comercialitzar productes financers (dipòstis, fons d’inversió, hipoteques, entre d’altres)
  • Informar, assessorar i aconsellar als clients sobre productes i serveis disponibles de la companyia
  • Gestionar el pagament de rebuts
  • Realitzar tasques administratives derivades de reclamacions i sinistres
  • realitzar seguiment postvenda
  • realitzar prospecció de mercat per augmentar la cartera de clients
  • gestió de les incidències, reclamacions i sinistres que sorgeixin a la clientela

 

 

Horari

Horari detallat a observacions

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa
  • Tipus de contracte: Indefinit temps complet
  • Sou: 24.500 euros bruts anuals

Formació

Cicle Formatiu Grau Superior

Altres dades

Es valoraran persones que tinguin experiències prèvies gestionant vendes, negocis propis, treballant per objectius.

-Coneixement del català i castellà.

-Nivell mig de competències digitals (coneixement paquet office)

-Horari flexible a acordar amb l’oficina. Possibilitat de teletreball. El compromís es tracta de realitzar 8 hores diaries de jornada efectiva de treball durant 5 dies a la setmana de dilluns a divendres. L’horari d’inici i finalització és un acord entre l’empleat i l’empresa alhora de formalitzar el contracte.

-Incorporació immediata.

-Es valoraran persones amb habilitats comunicatives, capacitat de negociació, resolutives, amb capacitat de planificació i organització.