Serveis a la Comunitat i Personals

Personal coordinació tècnic (Serveis Atenció Domiciliària)

Nova!
Publicat fa 2 setmanes
Terrassa
Caduca el 10/05/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Personal coordinació tècnic (Serveis Atenció Domiciliària)

Serveis a la Comunitat i Personals

Funcions a realitzar

Empresa dedicada a l’ atenció domiciliària de persones dependents vol incorporar una persona coordinadora tècnica per la nova oficina que obrirà en breu a Terrassa, la qual realitzarà les següents funcions:

  1. Realitzar coordinacions tant grupals com individuals amb el personal.
  2. Realitzar coordinacions amb les treballadores socials/coordinadores dels centres de Serveis Socials.
  3. Comunicar qualsevol canvi en el servei a la persona tècnica de Serveis Socials.
  4. Actualitzar puntualment tota la informació relativa als serveis prestat (altes, baixes, modificacions).
  5. Realitzar reunions amb la direcció de l’empresa.
  6. Detectar i comunicar a la direcció de l’empresa les incidències del servei, les situacions d’urgència i/o necessitat social.
  7. Relacionar-se amb la família de la persona usuària i el seu entorn social, per a obtenir el màxim d’informació.
  8. Realitzar visites domiciliàries per a presentar a les persones usuàries la treballadora familiar o auxiliar de neteja que efectuarà el servei.
  9. Realitzar la planificació inicial d’un servei i coordinació amb la persona treballadora que farà el servei.
  10. Adequar al màxim possible, el perfil del professional d’atenció a la persona usuària.
  11. Omplir i revisar el pacte de servei i el compliment dels protocols i prestacions per a cada persona usuària i la seva avaluació.
  12. Conèixer el pla de treball de la persona usuària, l’evolució del cas i detectar noves necessitats, a partir de la informació que aportin els professionals que acudeixen a l’habitatge, les visites, i anomenades de seguiment.
  13. Realitzar propostes sobre canvis en la intensitat o varietat dels serveis prestats en el domicili.
  14. Realitzar crides de seguiment, visites de seguiment, visites per urgències i de valoració dels serveis prestats a les persones usuàries.
  15. Realitzar informes de les visites de seguiment.
  16. Vigilar el compliment dels drets de les persones usuàries del servei.
  17. Revisió de fitxatges i tota aquella informació que el personal registri en l’app quant a tasques no realitzades o canvis en l’estat de la persona usuària.
  18. Gestionar l’equip de persones del qual és coordinador/a tècnic/a, participar en la seva formació, realitzar el control d’hores de treball i respondre a les seves peticions, consultes i incidències en els domicilis.
  19. Fer suport tècnic al personal, i justificar les diferents actuacions que ha dut a terme per a això (reunions mantingudes amb el personal, registrar-les i fer constar els temes tractats, que informació i registres de seguiment s’han documentat, etc).
  20. Dur a terme els procediments tècnics realitzats per l’empresa.
  21. Avaluar i controlar la qualitat del servei.
  22. Avaluar la satisfacció de les persones usuàries.

Horari

Veure observacions

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa
  • Tipus de contracte: Indefinit temps complet
  • Sou: 22.460,76€ bruts anuals

Formació

Grau Universitari

Altres dades

  • Jornada distribuïda de dl a dv de la següent manera: quatre dies a la setmana de 08:00-15:00h i un dia a la setmana de 09:00-14:00 i de 16:00-20:00h
  • Es realitzarà la formació inicial en Santa Perpètua de la Mogoda i posteriorment s’incorporarà a l’oficina de Terrassa. 
  • Valorable experiència en el programa de gestió JANOS.