Serveis a la Comunitat i Personals
Personal coordinació tècnic (Serveis Atenció Domiciliària)
Nova!-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Personal coordinació tècnic (Serveis Atenció Domiciliària)
Serveis a la Comunitat i Personals
Funcions a realitzar
Empresa dedicada a l’ atenció domiciliària de persones dependents vol incorporar una persona coordinadora tècnica per la nova oficina que obrirà en breu a Terrassa, la qual realitzarà les següents funcions:
- Realitzar coordinacions tant grupals com individuals amb el personal.
- Realitzar coordinacions amb les treballadores socials/coordinadores dels centres de Serveis Socials.
- Comunicar qualsevol canvi en el servei a la persona tècnica de Serveis Socials.
- Actualitzar puntualment tota la informació relativa als serveis prestat (altes, baixes, modificacions).
- Realitzar reunions amb la direcció de l’empresa.
- Detectar i comunicar a la direcció de l’empresa les incidències del servei, les situacions d’urgència i/o necessitat social.
- Relacionar-se amb la família de la persona usuària i el seu entorn social, per a obtenir el màxim d’informació.
- Realitzar visites domiciliàries per a presentar a les persones usuàries la treballadora familiar o auxiliar de neteja que efectuarà el servei.
- Realitzar la planificació inicial d’un servei i coordinació amb la persona treballadora que farà el servei.
- Adequar al màxim possible, el perfil del professional d’atenció a la persona usuària.
- Omplir i revisar el pacte de servei i el compliment dels protocols i prestacions per a cada persona usuària i la seva avaluació.
- Conèixer el pla de treball de la persona usuària, l’evolució del cas i detectar noves necessitats, a partir de la informació que aportin els professionals que acudeixen a l’habitatge, les visites, i anomenades de seguiment.
- Realitzar propostes sobre canvis en la intensitat o varietat dels serveis prestats en el domicili.
- Realitzar crides de seguiment, visites de seguiment, visites per urgències i de valoració dels serveis prestats a les persones usuàries.
- Realitzar informes de les visites de seguiment.
- Vigilar el compliment dels drets de les persones usuàries del servei.
- Revisió de fitxatges i tota aquella informació que el personal registri en l’app quant a tasques no realitzades o canvis en l’estat de la persona usuària.
- Gestionar l’equip de persones del qual és coordinador/a tècnic/a, participar en la seva formació, realitzar el control d’hores de treball i respondre a les seves peticions, consultes i incidències en els domicilis.
- Fer suport tècnic al personal, i justificar les diferents actuacions que ha dut a terme per a això (reunions mantingudes amb el personal, registrar-les i fer constar els temes tractats, que informació i registres de seguiment s’han documentat, etc).
- Dur a terme els procediments tècnics realitzats per l’empresa.
- Avaluar i controlar la qualitat del servei.
- Avaluar la satisfacció de les persones usuàries.
Horari
Veure observacions
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Indefinit temps complet
- Sou: 22.460,76€ bruts anuals
Formació
Grau Universitari
Altres dades
- Jornada distribuïda de dl a dv de la següent manera: quatre dies a la setmana de 08:00-15:00h i un dia a la setmana de 09:00-14:00 i de 16:00-20:00h
- Es realitzarà la formació inicial en Santa Perpètua de la Mogoda i posteriorment s’incorporarà a l’oficina de Terrassa.
- Valorable experiència en el programa de gestió JANOS.