Serveis a la Comunitat i Personals
Personal Coordinador Tècnic SAD
-
Experiència
Descripció de l'oferta
Personal Coordinador Tècnic SAD
Serveis a la Comunitat i Personals
Funcions a realitzar
Servei d’atenció domiciliària ubicat a Terrassa, cerca una persona per realitzar les tasques següents:
- Realitzar coordinacions tant grupals com individuals amb el personal treballador familiar i auxiliar de geriatria en domicili.
- Realitzar coordinacions tant grupals com individuals amb el personal auxiliar de neteja.
- Realitzar coordinacions amb el personal treballador social dels centres de Serveis Socials. Segons la problemàtica del servei també participaran els professionals d’atenció a domicili.
- Realitzar coordinacions amb la direcció dels centres de Serveis Socials inclosos els temes de caire administratiu.
- Relacionar-se amb la família de les persones usuàries i el seu entorn social, per a obtenir el màxim d’informació.
- Realitzar reunions amb la direcció de l’empresa.
- Realitzar visites domiciliàries per a presentar les persones usuàries al personal treballador familiar o auxiliar de neteja que efectuarà el servei, així com les visites de seguiment, urgències i valoració dels serveis prestats.
- Omplir i revisar el pacte de servei i el compliment dels protocols i prestacions per a cada persona usuària i la seva avaluació.
- Detectar i comunicar a la direcció de l’empresa les incidències del servei, les situacions d’urgència i/o necessitat social.
- Realitzar propostes sobre canvis en la intensitat o varietat dels serveis prestats en el domicili.
- Resolució d’incidències tècniques.
- Realitzar la planificació inicial d’un servei i coordinació amb la persona treballadora que farà el servei.
- Gestionar l’equip de persones del que fa la coordinació, participar en la seva formació, realitzar el control d’hores de treball i respondre a les seves peticions, consultes i incidències.
- Gestionar les incidències de les persona usuàries del servei i realitzar informes socials dels casos i altres documents relacionats.
- Dur a terme les procediments tècnics realitzats per l’empresa.
Horari
Veure observacions
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Interinitat o substitució. Temps complet
- Sou: 22.460,82€ bruts anuals aprox.
Formació
Grau Universitari
Altres dades
- Horari: de dilluns a divendres, tres dies (a determinar amb l’empresa) de 8:00-15:00h i dos dies de 8:00-14:00h i 15:00-17:00h.
- Es prioritzaran les candidatures amb experiència al sector d’ajuda a domicili (SAD) i gestionant equips de treball.
- Alta capacitat d’organització, mediació i resolució de problemes
- Excel·lents habilitats de comunicació i orientació a les persones usuàries
- Es valoraran persones amb actitud emprenedora, iniciativa i flexibilitat. Capacitat empàtica i bones habilitats comunicatives.