Serveis a la Comunitat i Personals

Personal Coordinador Tècnic SAD

Publicat fa 1 setmana
Terrassa
Caduca el 16/08/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència

Descripció de l'oferta

Personal Coordinador Tècnic SAD

Serveis a la Comunitat i Personals

Funcions a realitzar

Servei d’atenció domiciliària ubicat a Terrassa, cerca una persona per realitzar les tasques següents:

  • Realitzar coordinacions tant grupals com individuals amb el personal treballador familiar i auxiliar de geriatria en domicili.
  • Realitzar coordinacions tant grupals com individuals amb el personal auxiliar de neteja.
  • Realitzar coordinacions amb el personal treballador social dels centres de Serveis Socials. Segons la problemàtica del servei també participaran els professionals d’atenció a domicili.
  • Realitzar coordinacions amb la direcció dels centres de Serveis Socials inclosos els temes de caire administratiu.
  • Relacionar-se amb la família de les persones usuàries i el seu entorn social, per a obtenir el màxim d’informació.
  • Realitzar reunions amb la direcció de l’empresa.
  • Realitzar visites domiciliàries per a presentar les persones usuàries al personal treballador familiar o auxiliar de neteja que efectuarà el servei, així com les visites de seguiment, urgències i valoració dels serveis prestats.
  • Omplir i revisar el pacte de servei i el compliment dels protocols i prestacions per a cada persona usuària i la seva avaluació.
  • Detectar i comunicar a la direcció de l’empresa les incidències del servei, les situacions d’urgència i/o necessitat social.
  • Realitzar propostes sobre canvis en la intensitat o varietat dels serveis prestats en el domicili.
  • Resolució d’incidències tècniques.
  • Realitzar la planificació inicial d’un servei i coordinació amb la persona treballadora que farà el servei.
  • Gestionar l’equip de persones del que fa la coordinació, participar en la seva formació, realitzar el control d’hores de treball i respondre a les seves peticions, consultes i incidències.
  • Gestionar les incidències de les persona usuàries del servei i realitzar informes socials dels casos i altres documents relacionats.
  • Dur a terme les procediments tècnics realitzats per l’empresa.

Horari

Veure observacions

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa
  • Tipus de contracte: Interinitat o substitució. Temps complet
  • Sou: 22.460,82€ bruts anuals aprox.

Formació

Grau Universitari

Altres dades

  • Horari: de dilluns a divendres, tres dies (a determinar amb l’empresa) de 8:00-15:00h i dos dies de 8:00-14:00h i 15:00-17:00h.
  • Es prioritzaran les candidatures amb experiència al sector d’ajuda a domicili (SAD) i gestionant equips de treball.
  • Alta capacitat d’organització, mediació i resolució de problemes
  • Excel·lents habilitats de comunicació i orientació a les persones usuàries
  • Es valoraran persones amb actitud emprenedora, iniciativa i flexibilitat. Capacitat empàtica i bones habilitats comunicatives.