Altres
Personal d’administració
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Personal gestió d’incidències
Administració i gestió
Funcions a realitzar
- Atenció al client i proveïdors
- Seguiment d’incidències de comunitats de propietaris i departaments arrendats
- Conformitat de factures de proveïdors
- Seguiment de la morositat Tasques relacionades
Horari
Dll – Dv 9:00-14:00h i 16:00-19:00h
S’ha de tenir disponibilitat per estar de guàrdia per atenció al telèfon de l’empresa per urgències dels clients durant alguns caps de setmana.
Contracte
- Jornada laboral: Completa
- Tipus de contracte: Indefinit
- Sou: 16.000€ anuals bruts per 12 pagues
Formació
CFGM / FPI
Altres dades
- Comunicació: ha de poder conèixer i dominar el vocabulari tècnic inherent tant als serveis/productes que ofereix l’empresa com al relacionat amb el seu àmbit.
- Orientació al client: com a “cara visible” de l’empresa davant de la clientela, la bona presència i posar en joc mecanismes per a causar bona impressió resulten fonamentals en l’exercici d’aquesta ocupació.
- Treball en equip i cooperació: atès que manté contacte amb tots els departaments de l’empresa, és una peça clau de l’engranatge que afavoreix el funcionament integral de l’organització.