Altres

Personal d’administració

Publicat fa 4 setmanes
Sabadell
Caduca el 06/02/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Personal gestió d’incidències

Administració i gestió

Funcions a realitzar

  • Atenció al client i proveïdors
  • Seguiment d’incidències de comunitats de propietaris i departaments arrendats
  • Conformitat de factures de proveïdors
  • Seguiment de la morositat Tasques relacionades

Horari

Dll – Dv 9:00-14:00h i 16:00-19:00h
S’ha de tenir disponibilitat per estar de guàrdia per atenció al telèfon de l’empresa per urgències dels clients durant alguns caps de setmana.

Contracte

  • Jornada laboral: Completa
  • Tipus de contracte: Indefinit
  • Sou: 16.000€ anuals bruts per 12 pagues

Formació

CFGM / FPI

Altres dades

  • Comunicació: ha de poder conèixer i dominar el vocabulari tècnic inherent tant als serveis/productes que ofereix l’empresa com al relacionat amb el seu àmbit.
  • Orientació al client: com a “cara visible” de l’empresa davant de la clientela, la bona presència i posar en joc mecanismes per a causar bona impressió resulten fonamentals en l’exercici d’aquesta ocupació.
  • Treball en equip i cooperació: atès que manté contacte amb tots els departaments de l’empresa, és una peça clau de l’engranatge que afavoreix el funcionament integral de l’organització.