Personal director/a de lleure per Casal d’Estiu 2025
-
Experiència2 Anys
Descripció de l'oferta
Personal director/a de lleure per Casal d’Estiu 2025
Serveis a la Comunitat i Personals
Funcions a realitzar
Entitat sense afany de lucre necessita incorporar personal director de lleure per desenvolupar les següents tasques:
- Organització diària de les activitats. Control d’assistència de l’equip de monitores i monitors.
- Revisió del material i organització de la sortida (en cas que hi hagi excussió o sortida fora del centre)
- Passar llista d’assistència a l’activitat de cada grup, identificar els infants no inscrits, els infants absents o absència sense justificar i notificar-lo al Coordinador/a / supervisor-a del Casal.
- Passar informació dels infants que es queden al menjador.
- Tenir un control d’al·lèrgies i intoleràncies exhaustiu.
- Suport i organització l’activitat seguint la fitxa diària d’activitat corresponent a la programació.
- Supervisió que tot el material i els espais queden ordenats.
- Supervisió i reforç protocol d’organització del centre.
- Controlar amb qui marxa cada infant.
- Tancar espais i posar alarma.
- Conèixer i aplicar tots els protocols que tenen a veure amb el funcionament de les activitats, això com els que tinguin a veure amb la gestió laboral implícita del serveis. Vetllar per la seva aplicació i seguiment.
Horari
9h a 17h de dl a dv
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Fix discontinu. Temps complet
- Sou: segons conveni de lleure
Formació
Graduat Escolar
Altres dades
Imprescindible formació de Director/a d’activitats de lleure.
• L’equip de Directors/es ha de ser: o Líders o Assertius/ves o Motivadors/es o Empàtics/ques o Responsables o Dinamitzadors/es de l’equip de monitors/es.
• Relació amb els infants: Som un referent educatiu per tant la nostra tasca és basa en el model de transmissió de valors, objectius i aprenentatges. Hem d’acompanyar i motivar als infants en la participació i la diversió mitjançant la dinamització de les activitats.
• Activitats: recolzar i ajudar en el desenvolupament i valoració de les activitats diàries. Fer aportacions de millorar si s’escau, donar recursos i vetllar pel compliment de les programacions.
• Relació amb les famílies: Comunicar-nos a diari amb les famílies, explicar el que s’ha fet i ho bé que ho hem passat durant l’activitat. Transmetre seguretat i confiança, així com mantenir una relació cordial amb totes les famílies. Ajudar si s’escau en la resolució de conflictes.
• Relació amb els coordinadors/es Suport : Transmetre qualsevol neguit, inquietud o altres temes vinculats al servei i a temes que puguin ocasionar una possible incidència o interfereixin en el bon desenvolupament de les activitats.
• Relació amb els companys/es: L’associació som totes, per tant la relació entre nosaltres ha de ser fluïda, distesa i de cooperació per poder portar a terme i assolir objectius conjunts. Les relacions sanes fomenten l’autoestima i ajuden a generar bon clima de treball.