Personal Gerent
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Personal Gerent
Docència i Investigació
Funcions a realitzar
Centre Educatiu ubicat a Terrassa cerca Personal Gerent per realitzar les següents tasques:
1. Gestió estratègica i organitzativa:
-Desenvolupar, implementar i fer seguiment del Pla Estratègic de la cooperativa.
– Coordinar els processos organitzatius i vetllar per la millora contínua de l’escola.
– Preparar i presentar informes al Consell Rector i a les assemblees.
2. Gestió econòmica i financera:
– Elaborar i supervisar el pressupost anual, tresoreria i comptabilitat.
– Fer seguiment dels indicadors econòmics i establir mesures de correcció i millora.
– Gestionar subvencions, justificacions econòmiques i relació amb administracions públiques.
– Analitzar costos, quotes i serveis de l’escola.
3. Gestió de persones i equips
-Coordinar els equips no docents: administració, manteniment, serveis, comunicació, etc.
– Impulsar el desenvolupament de competències i la cohesió interna.
– Donar suport als processos de selecció, acollida i avaluació del personal no docent.
4. Relació amb proveïdors i serveis externs
– Negociar i supervisar contractes amb proveïdors i empreses de serveis.
– Garantir un funcionament eficient dels serveis complementaris.
5. Compliment normatiu
– Garantir el compliment de la legislació laboral, cooperativa i de protecció de dades, pla d’igualtat, etc.
– Supervisar protocols de seguretat i normativa educativa.
6. Suport a la comunitat educativa
– Facilitar la comunicació amb famílies, personal i òrgans de govern.
– Donar suport a la Direcció Pedagògica en qüestions organitzatives.
Horari
De dl a dv. torn partit ,flexible entre 8:00h a 18:00h .
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa partida
- Tipus de contracte: Indefinit temps complet
- Sou: S/ vàlua de la candidatura.
Formació
Llicenciatura
Altres dades
Competències
- Capacitat de lideratge,
- Visió estratègica
- Orientació a les persones
- Planificació
- Visió grupal