Serveis a la Comunitat i Personals
Personal gestor d’empresa (prospector) per inserció laboral
Nova!-
Experiència2 Anys
Descripció de l'oferta
Personal gestor d’empresa (prospector) per inserció laboral
Serveis a la Comunitat i Personals
Funcions a realitzar
Entitat d’economia social ubicada al Vallès Occidental busca personal gestor d’empresa (prospector) per a la inserció de persones amb discapacitat dins el mon laboral. Funcions a desenvolupar:
- Identificar i contactar amb empreses perfil per a la incorporació en plantilla de persones amb discapacitat
- Identificar els llocs de treball, descripció de les funcions i recerca de les persones candidates
- Dissenyar i executar accions de fidelització i de sensibilització en matèria de responsabilitat social corporativa a les empreses perfil
- Formalitzar acords de col·laboració i fer el seguiment de les empreses perfil
Horari
8:30-17:30h de dll a dv (1h per dinar)
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Temporal per sustitució de persona treballadora
- Sou: 25.141€ bruts anuals (14 pagues)
Formació
Grau Universitari
Altres dades
Requisits:
- Titulació universitària oficial de grau o equivalent o experiència contrastada de com a mínim 2 anys d´intervenció en l´àmbit de la inserció laboral.
- Domini del català i castellà
- Disposar de carnet de conduir i vehicle propi
- Domicili al Vallès Occidental
Competències
- Dots comercials
- Coneixement del mercat de treball i sectors productius
- Treball en equip
- Visió estratègica
- Relació interpersonal
- Lideratge
- Adaptabilitat
- Negociació
- Pensament crític i analític
- Competències digitals
- Nivell alt de redacció