Altres
Personal Informàtic
-
Experiència2 Anys
Descripció de l'oferta
Personal Informàtic
Informàtica i comunicacions
Funcions a realitzar
Empresa de serveis informàtics precisa incorporar personal informàtic al departament de servei tècnic.
La persona seleccionada s’encarregarà de les següents funcions:
- Realitzar instal·lacions i manteniment de sistemes informàtics, comunicacions, seguretat i telefonia en les instal·lacions dels clients. (Per tota Catalunya).
- Donar suport als usuaris dels clients, solucionant incidències i peticions relacionades amb el funcionament dels Serveis TIC, de forma remota o presencial.
- Configurar fer el manteniment de sistemes Cloud.
- Configurar i fer el manteniment dels sistemes web (web, correu, …) dels clients.
- Gestionar documentació.
Horari
De 09:00 a 14:00 i de 15:00 a 18:00 de dilluns a divendres
Contracte
- Jornada laboral: Completa
- Tipus de contracte: Indefinit
- Sou: 15.200 – 20.000 euros bruts anuals per 12 pagues.
Formació
Certificat de professionalitat nivell II
Altres dades
Imprescindible coneixements i experiència en:
- Hardware (pcs, servidors, portàtils…).
- Instal·lació de components hardware: ampliacions de Disc, memòria RAM, Targetes de xarxa, etc.
- En els sistemes operatius Microsoft Windows (Server i Desktop) en les seves diferents versions: Instal·lació, configuració i manteniment.
- En servidors: DHCP, DNS, Active Directory…
- En les eines ofimàtiques estàndar (Microsoft Office, Microsoft Internet Explorer).
- En servidors Cloud (RDS, VMWare, Citrix…)
- En reds: TCP/IP, Wifi, Routers, Firewalls, switches, racks…
- En serveis web : Instal·lació, configuració i manteniment de servidors web, servidors de correu, registre de nombres, WordPress…
Competències
- Comunicació a l’hora d’adaptar el llenguatge a l’interlocutor per transmetre el missatge.
- Planificació I Organització a l’hora de gestionar les incidències, dubtes i consultes segons el procediment establert.
- Compromís amb l’organització per seguir aprenent conjuntament.