Altres

Personal per auditoria i comptabilitat

Publicat fa 2 mesos
Sant Quirze del Vallès
Caduca el 17/09/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Personal per auditoria i comptabilitat

Administració i gestió

Funcions a realitzar

Empresa especialitzada en assessorament d’empresses, laboral, fiscal, juridic, comptable, auditoria precisa incorporar personal per ampliació de plantilla al departament d’auditoria i comptabilitat. 

La persona seleccionada s’encarregarà de les següents funcions:

  • Seguir les directrius de la persona responsable d’Auditoria.
  • Recopilació d’informació comptable i fiscal dels clients.
  • Confeccionar fulls d’excel.
  • Revisar la comptabilitat.
  • Confeccionar i presentar els impostos a AEAT.
  • Atendre als clients telefònicament, per correu i presencialment al despatx i en casa dels clients.
  • Realitzar les entrades de comptabilitat amb el programa A3ASESOR.
  • Arxivar i verificar que la documentació és correct.

Horari

09:00 a 14:00 i de 15:15 a 18:30 de dilluns a dijous i els Divendres de 09:00 a 15:00

Contracte

  • Jornada laboral: Completa
  • Tipus de contracte: Indefinit
  • Sou: 18.500 euros bruts anuals per 14 pagues. La remuneració es podria parlar el dia de l’entrevista presencial en funció de l’experiència i coneixements.

Formació

CFGM / FPI

Altres dades

Competències

  • Planificació i organització a l’hora de portar un ordre en les gestions comptables i d’auditoria.
  • Responsabilitat a l’hora de verificar que tot esta correcte abans de presentar la informació final al client.
  • Flexibilitat i gestió del canvi a l’hora d’adaptar-se a l’horari en funció de la tasca a realitzar segons l’època de l’any.
  • Aprenentatge i utilització de coneixements per aprendre de la persona responsable del departament i seguir creixent.