Comerç

Personal responsable de botiga i venda

Publicat fa 2 mesos
Terrassa
Caduca el 15/09/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència
    2 Anys

Descripció de l'oferta

Personal responsable de botiga i venda

Comerç

Funcions a realitzar

Gran superfície de productes de la llar i altres cerca una persona per ocupar el lloc de responsable de vendes. 

  • Contribuir a la política comercial de la botiga d’acord amb els objectius del grup, vetllant pel compliment de la política de marca.
  • Gestionar i operar l’activitat comercial de la botiga assegurant la satisfacció i fidelització dels clients.
  • Coordinar totes les activitats de la botiga amb la finalitat d’optimitzar la facturació de conformitat amb la política comercial de l’empresa i les disposicions legals.
  • “Animar, motivar i involucrar als empleats del seu àmbit en el compliment de la política de RH de l’empresa”
  • Gestionar la mercaderia seguint el concepte de marca, vetllant i respectant estrictament les prescripcions en matèria de seguretat.
  • Ordenar, netejar, seguir la renovació d’existències (liquidació d’estoc), etiquetar, marcar i efectuar les modificacions de preu de la secció a càrrec del Treballador.
  • Vetllar per l’aprovisionament de la secció i preparar la llista dels productes a encarregar per a la validació del responsable de magatzem.
  • Donar la benvinguda al client aplicant els procediments dedicats a la relació amb aquest (somriure, saludar tant en la recepció com en el seu acomiadament, donar les gràcies, mirar-li atentament, orientar-li, estar disponible, gestionar el flux de clientela en caixa i gestionar els microanuncis).
  • Assegurar la fiabilitat dels fluxos monetaris des de l’obertura fins al tancament de caixes, respectant els procediments interns a aquest efecte disponibles en la intranet de l’Empresa.
  • Controlar i supervisar les operacions específiques de caixes (devolucions de mercaderies, canvis, pagaments diferents per a clients empresaris, etc.).
  • Vetllar per al bon funcionament de les caixes (flux de clients, etc.).
  • Assegurar el cobrament puntual de la facturació.
  • Assegurar la substitució del Director de Botiga en cas d’absència del mateix – punt planificada com imprevista-. En aquest cas, el Treballador garantirà el respecte de la legislació i reglamentació aplicable a les relacions laborals dels col·laboradors a càrrec del Treballador.
  • Entre altres

Horari

Veure observacions

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa partida
  • Tipus de contracte: Indefinit temps complet
  • Sou: 20.000-23.000 euros bruts anuals.

Formació

Graduat ESO

Altres dades

La persona seleccionada haurà de disposar de capacitat de lideratge per la coordinació d’un equip de 9 persones. Haurà de disposar capacitat de planificació i organització per realitzar el pla estratègic de la botiga. Així com creativitat i iniciativa, per al disseny d’accions que promoguin l’atracció de clients. També habilitats comunicatives i d’orientació al client donat que haurà de resoldre les incidències amb ells. 

Horari:

  • Jornada partida (1h de pausa)
  • Torns rotatius dins de la franja:
    • De 09:00h a 21:00 (hivern)

      De 10:00h-22:00 (estiu)