Altres

Personal responsable del dept. de comptabilitat

Publicat fa 3 setmanes
Sabadell
Caduca el 10/05/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    5 Anys

Descripció de l'oferta

Personal responsable del dept. de comptabilitat

Metall

Funcions a realitzar

En dependència del director financer, i tenint al seu càrrec a 18 persones, la persona seleccionada tindrà les següents funcions:

– Responsable de tot el procés comptable de TMHES, amb atenció al balanç de situació, compte de pèrdues i guanys, estat de fluxos d’efectiu i memòria

– Responsable de la liquidació d’impostos de TMHES, amb el suport degut dels assessors fiscals disposats per la Companyia, i d’acord amb la legislació vigent. Especialment de l’IVA, IRPF de proveïdors, Impost de Societats i la resta d’impostos locals i taxes de carretons.

– Gestió de tot el procés d’auditoria comptable en col·laboració amb l’auditor disposat per l’empresa amb aquesta finalitat

– Gestió deslocalitzada de l’SSC ubicat a Riga – Letònia

– Gestió dels comptes a pagar per tal de comptabilitzar les factures de proveïdors en temps i forma

– Gestió operativa de la tresoreria amb l’objectiu de cobrir les necessitats de finançament de la Companyia i amb el compliment degut de les polítiques de TMHE

– Tancament comptable mensual, trimestral i anual d’acord amb la legislació vigent i d’acord amb les polítiques de TMHE

– Realització del Reporting financer mensual a COGNOS, o una altra eina disposada amb aquesta finalitat, d’acord amb les dates límit disposades per la matriu del Grup

– Gestió i conciliació comptable de les previsions, periodificacions, comptes bancaris i altres reconciliacions que siguin necessàries per a la correcta interpretació del balanç de situació

– Key user del mòdul de Finances de l’ERP M3, interactuant amb els diferents responsables de departament per assegurar el correcte reflex comptable de tots els fluxos administratius de la Companyia

– Participació del pressupost de la Companyia de les diferents àrees de negoci per a la correcta interpretació d’aquest i l’oportú reporti a la Central del grup

– Col·laborar amb els departaments de l’empresa per compartir i explicar informació comptable relativa als negocis de l’empresa

– Realització d’anàlisi ad-hoc de material comptable sol·licitats per la Direcció de la Companyia

– Adhesió a totes les polítiques de TMHES que apliquen al seu lloc de treball, amb especial atenció a les relatives a Finances

Horari

Horari 08:00 a 17:00 de dll a dj 08:00 -14:00 dv (flexibilitat horari d’entrada i sortida)

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa
  • Tipus de contracte: Indefinit temps complet
  • Sou: Veure observacions

Formació

Grau Universitari

Altres dades

Requisits:

  • Empresarials/Econòmiques /ADE
  • Formació addicional/Màster en control de gestió
  • Experiència de 5 a 10 anys en lloc similar
  • Nivell avançat de coneixements ofimàtics
  • Imprescindible nivell alt d’anglès

Competències:

  • Habilitats de comunicació i organització
  • Capacitat de prioritzar i planificar
  • Persona metòdica i constant
  • Treball en equip
  • Minuciositat, honestedat 
  • Assertivitat
  • Gestió d’equips i dots de comandament
  • Alta capacitat d’anàlisis
  • Lideratge
  • Habilitats tècniques

Salari: Màxim de 60.000€ + 8.000€ variable