Personal responsable del dept. de comptabilitat
-
Experiència5 Anys
Descripció de l'oferta
Personal responsable del dept. de comptabilitat
Metall
Funcions a realitzar
En dependència del director financer, i tenint al seu càrrec a 18 persones, la persona seleccionada tindrà les següents funcions:
– Responsable de tot el procés comptable de TMHES, amb atenció al balanç de situació, compte de pèrdues i guanys, estat de fluxos d’efectiu i memòria
– Responsable de la liquidació d’impostos de TMHES, amb el suport degut dels assessors fiscals disposats per la Companyia, i d’acord amb la legislació vigent. Especialment de l’IVA, IRPF de proveïdors, Impost de Societats i la resta d’impostos locals i taxes de carretons.
– Gestió de tot el procés d’auditoria comptable en col·laboració amb l’auditor disposat per l’empresa amb aquesta finalitat
– Gestió deslocalitzada de l’SSC ubicat a Riga – Letònia
– Gestió dels comptes a pagar per tal de comptabilitzar les factures de proveïdors en temps i forma
– Gestió operativa de la tresoreria amb l’objectiu de cobrir les necessitats de finançament de la Companyia i amb el compliment degut de les polítiques de TMHE
– Tancament comptable mensual, trimestral i anual d’acord amb la legislació vigent i d’acord amb les polítiques de TMHE
– Realització del Reporting financer mensual a COGNOS, o una altra eina disposada amb aquesta finalitat, d’acord amb les dates límit disposades per la matriu del Grup
– Gestió i conciliació comptable de les previsions, periodificacions, comptes bancaris i altres reconciliacions que siguin necessàries per a la correcta interpretació del balanç de situació
– Key user del mòdul de Finances de l’ERP M3, interactuant amb els diferents responsables de departament per assegurar el correcte reflex comptable de tots els fluxos administratius de la Companyia
– Participació del pressupost de la Companyia de les diferents àrees de negoci per a la correcta interpretació d’aquest i l’oportú reporti a la Central del grup
– Col·laborar amb els departaments de l’empresa per compartir i explicar informació comptable relativa als negocis de l’empresa
– Realització d’anàlisi ad-hoc de material comptable sol·licitats per la Direcció de la Companyia
– Adhesió a totes les polítiques de TMHES que apliquen al seu lloc de treball, amb especial atenció a les relatives a Finances
Horari
Horari 08:00 a 17:00 de dll a dj 08:00 -14:00 dv (flexibilitat horari d’entrada i sortida)
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Indefinit temps complet
- Sou: Veure observacions
Formació
Grau Universitari
Altres dades
Requisits:
- Empresarials/Econòmiques /ADE
- Formació addicional/Màster en control de gestió
- Experiència de 5 a 10 anys en lloc similar
- Nivell avançat de coneixements ofimàtics
- Imprescindible nivell alt d’anglès
Competències:
- Habilitats de comunicació i organització
- Capacitat de prioritzar i planificar
- Persona metòdica i constant
- Treball en equip
- Minuciositat, honestedat
- Assertivitat
- Gestió d’equips i dots de comandament
- Alta capacitat d’anàlisis
- Lideratge
- Habilitats tècniques
Salari: Màxim de 60.000€ + 8.000€ variable