Indústries Quí­miques

Personal suport especialista de logística

Publicat fa 3 setmanes
Olesa de Montserrat
Caduca el 14/06/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    2 Anys

Descripció de l'oferta

Personal suport especialista de logística

Indústries Quí­miques

Funcions a realitzar

Empresa del sector químic fabricant de fragàncies i perfums vol incorporar personal suport especialista de logística per realitzar les següents funcions: 

  • Coordinació i seguiment d’enviaments nacionals i internacionals. Gestió i control diari de l’estat de les comandes (dates de recollida, tramesa, sortida i arribada). Reportació de detalls dels enviaments al Responsable de Logística i altres departaments, si cal. Resolució d’incidències en el transport i informació actualitzada al client sobre la seva tramesa.

  • Coordinació amb el magatzem per garantir la correcta distribució de les comandes.

  • Elaboració d’esborranys de documents comercials d’exportació, organització de la legalització, gestió d’enviaments i entrega als clients.

  • Actualització i compliment de normatives de seguretat, assegurant el compliment de les polítiques de l’empresa i la legislació en matèria de transport.

Què podem oferir-te?

  • Contracte indefinit.
  • Incorporació immediata.
  • Pla de carrera i possibilitats de creixement.
  • Beneficis socials (assegurança mèdica, plans de retribució flexible, etc.).

 

Horari

8:00 – 16:15h de dl a dj i 8:00 – 14:00h els dv

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada compl. Intensiva
  • Tipus de contracte: Indefinit temps complet
  • Sou: Segons el conveni de fragàncies i afins. • Pla de carrera i possibilitats de creixement.
    • Beneficis socials (assegurança mèdica, plans de retribució flexible, etc.).

Formació

Grau Universitari

Altres dades

Requisits del perfil:

  • Grau universitari en Administració d’empreses, Logística/Cadena de suministrament, Comerç internacional, o similar
  • Imprescindible nivell avançat castellà i anglès. Es valorarà coneixements de francès
  • Es valorarà coneixements de normativa ADR
  • Experiència mínima de 2-3 anys en operacions logístiques d’exportació i importació
  • Lloc de treball a Olesa de Montserrat
  • Vehicle propi per accedir a les instal·lacions de l’empresa. 

Competències:

  • Capacitat per treballar de manera autònoma en un entorn dinàmic i gestionar múltiples projectes simultàniament
  • Habilitats en resolució de problemes i organització