Personal Tècnic Administratiu de Suport a Serveis i Vendes
-
Experiència2 Anys
Descripció de l'oferta
Personal Tècnic Administratiu de Suport a Serveis i Vendes
Metall
Funcions a realitzar
Descripció del lloc de treball:
Es busca incorporar professional amb experiència consolidada en funcions administratives vinculades a la gestió de serveis tècnics i suport comercial. La persona seleccionada donarà suport transversal als departaments de Serveis i Vendes, participant activament en la gestió operativa, documental i logística dels processos relacionats amb l’atenció al client, la coordinació tècnica i l’administració comercial.
El perfil ideal és una persona organitzada, resolutiva i amb capacitat per treballar de manera autònoma, que entengui la importància de la precisió documental i la coordinació eficient en entorns industrials i tècnics.
Responsabilitats principals:
• Elaboració, enviament i seguiment de pressupostos a clients.
• Gestió de comandes de recanvis i serveis d’assistència tècnica.
• Tramitació de compres a proveïdors, incloent la recepció, embalatge i expedició de materials.
• Coordinació d’intervencions tècniques en instal·lacions de clients, assegurant la preparació i lliurament de la documentació necessària per a l’accés (plataformes CAE).
• Gestió documental en plataformes de servei tècnic i portals d’accés industrial.
• Facturació de serveis, seguiment de cobraments i gestió d’impagats.
• Manteniment i actualització dels sistemes interns de gestió (ERP i CRM), incloent el registre de comandes, compres i relacions amb clients.
• Gestió de documentació tècnica: manteniments, avaries, intervencions, fulls de verificació, etc.
• Càlcul i control de costos de transport, així com gestió d’expedicions mitjançant plataformes logístiques (DHL, DSV).
• Supervisió de l’inventari i control d’estoc al magatzem.
• Suport en la gestió administrativa de vehicles de l’empresa.
• Relació administrativa amb proveïdors i partners tècnics.
• Suport administratiu general a l’àrea de vendes i servei postvenda.
Horari
Especificat a observacions
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Indefinit temps complet
- Sou: segons el conveni del comerç del matall
Formació
FP2 (Tècnic especialista)
Altres dades
Horari flexible d’entrada 7:30h a 9:15h i sortida 16:15h – 18:00h (de dll a dj 8:15 i divendres 7:00h, sense comptar la pausa per dinar)
Remuneració: es valorarà l’experiència aportada.
Requisits del perfil:
• Formació mínima: Cicle Formatiu de Grau Superior (FPII) en administració.
Es valorarà formació universitària (Diplomatura o Grau).
• Experiència mínima de 2 anys en funcions administratives similars, preferentment en entorns industrials o tècnics.
• Coneixements desitjables en ERP Navision / Microsoft Dynamics Business Central.
• Nivell d’anglès mínim B2.
• Domini avançat d’eines ofimàtiques (Microsoft Office).
• Experiència en la gestió documental de plataformes CAE i coordinació d’accessos a instal·lacions.
• Capacitat d’organització, atenció al detall i orientació a resultats.
• Coneixement de l’entorn empresarial i sensibilitat cap a la satisfacció del client intern i extern.