Comerç

Personal venedor d’informàtica (amb experiència)

Nova!
Publicat fa 4 dies
Terrassa
Caduca el 12/07/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Personal venedor d’informàtica (amb experiència)

Comerç

Funcions a realitzar

La persona seleccionada haurà de realitzar les següents tasques: 

 

Atenció al client aplicant tècniques de vendes per aconseguir els objectius mensuals demanats per l’empresa

– Detectar demandes, proposta d’articles complementaris o orientació sobre les diferents fases a seguir amb bona actitud i disponibilitat. 

– Informar sobre les facilitats i serveis

– Control a través del sistema informàtic les ventes del dia anterior i localitzar les necessitats de reposició no detectades.

-Realitzar periòdicament els inventaris parcials per comprovar que el stock real coincideix amb el teòric i els generals. 

– Garantitzar la presència dels productes, les novetats i les publicitats en la secció

– Tancar la secció i controlar la xifra de ventes respecte a l’objectiu establert.

– Tasques de reposició i manteniment en la secció indicada

– Detectar demandes, proposta d’articles complementaris o orientació sobre les diferents fases a seguir amb bona actitud i disponibilitat. 

– Informar sobre les facilitats i serveis

– Recollir informació dels clients

– Resoldre incidències, control de devolució pels clients i proposar solucions comercials. 

– Gestionar les comandes dels clients i les vendes. 

– Aconseguir determinats objectius en la venta de productes. 

Horari

( especificat a observacions)

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa
  • Tipus de contracte: Obra i servei. Temps complet
  • Sou: segons conveni.

Formació

Graduat ESO

Altres dades

La persona seleccionada haurà de disposar d’una alta orientació al client, donat que ha de tenir habilitats per la venta i assessorament dels diferents productes que ofereix la empresa. Així com també haurà de ser una persona amb comunicació i capacitat de negociació. 

Horari: L’horari oscil·larà en una jornada de 36 hores setmanals distribuida en torn rotatius cada setmana. Setmana de matins 7-14 i setmana de tardes 14 – 22. Torns rotatius i flexibles, es demana tota la disponibilitat per possibles canvis o campanyes de llançament d’ofertes.

D’altra banda, ha de ser una persona amb habilitats TIC altes, donat que haurà de fer servir diferents programes informàtics. 

Busquen una persona acostumada al treball sota pressió i amb capacitat de treballar per objectius.  

També haurà de ser una persona organitzada, per a poder realitzar de forma correcta i seguint els procediments de totes aquelles tasques que li corresponen. 

* Imprescindible disposar d’experiència en la venta d’electrodomèstics, informàtica o telefonia.