PROGRAMA 30 PLUS 23: Recepcionista – Administrativa (Tàrrega)
-
Experiència2 Anys
Descripció de l'oferta
Recepcionista – Administrativa
Serveis socioculturals i a la comunitat
Funcions a realitzar
Descripció del lloc de treball: Es precisa informadora-recepcionista-administrativa per a Servei d’intervenció especialitzada en l’àmbit de les violències masclistes. Requisits: Formació recomanable: • Cicle formatiu de grau mig o superior en administració o equivalent. • Nivell mig d’informàtica Word, Excel, etc. • Coneixements facturació i comptabilitat. • Formació en gènere o violències masclistes. Experiència: • Experiència en atenció telefònica i presencial. • Experiència en el maneig de base de dades. • Experiència en facturació i comptabilitat. • Experiència realitzant tramitacions administratives. • Experiència prèvia com administrativa en l’àmbit social. Altres competències: Capacitat d’aprenentatge, treball en equip, motivació, empatia, capacitat d’organització i habilitats socials. Funcions: – Atenció telefònica i presencial. – Gestió d’agenda i maneig de base de dades. – Gestió de facturació i comptabilitat. – Realització i seguiment tramitacions administratives.
Horari
Matins i alguna tarda
Contracte
- Tipus de contracte: Indefinit: Temps Complet
- Sou: Segons conveni col·lectiu d’acció social
Formació
FP2 / CF Grau Superior
Altres dades
Oferta vinculada al programa 30 PLUS, programa subvencionat pel SOC i gestionat per La Solana. La persona contractada es compromet a fer una formació vinculada al lloc de feina i a assistir a tutories amb la persona responsable del programa.
Requisits d’accés:
- Tenir 45 anys o més de 30 anys si ets persona aturada de llarga durada (durant els últims 18 mesos, 12 han estat a l’atur).
- Estar empadronat/da a l’Urgell.
- Estar inscrit/a a l’atur com a demandant d’ocupació (DONO).
Per més informació poseu-vos en contacte amb nosaltres: 973 310 274.