Administració i Oficines

Recepcionista – Administratiu/va (amb certificat de discapacitat)

Nova!
Publicat fa 3 dies
HOSPITALET DE LLOBREGAT, L'
Caduca el 11/01/2026
Anar a l'oferta
  • Experiència
    3 Anys

Descripció de l'oferta

Recepcionista – Administratiu/va (amb certificat de discapacitat)

Administració i Oficines

Funcions a realitzar

·         Coordinar visites d’entitats com escoles o col·lectius professionals.

·         Gestió i informació sobre la protecció de dades de les visites.

·         Atenció de la centraleta telefònica.

·         Emissió i gestió de les targetes identificatives del personal de l’edifici.

·         Identificació de visitants i registre en cas d’accés a l’edifici.

·         Recepció de paqueteria i missatgeria, diaris i revistes.

·         Control de la facturació amb el departament financer.

·         Suport logístic en la celebració d’esdeveniments, incloent-hi el servei de càtering, etc.

·         Suport en tasques administratives com la reserva de sales, la gestió de l’arxiu, l’enquadernació de documents, etc.

·         Altres tasques pròpies de l’àrea.

Horari

De dilluns a divendres de 08:00h a 16:00 o de 10:30 a 18:30

Contracte

  • Jornada laboral: Completa
  • Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
  • Sou: 19.000€ bruts anuals

Formació

FP1 / CF Grau Mig

Altres dades

·         Experiència en funcions administratives, recepció o control d’accessos superior a dos anys.

·         Estudis de FP en Administració, comerç o similars.

·         Anglès B2 certificat (IMPRESCINDIBLE)

·         Català C1 certificat (IMPRESCINDIBLE)

·         Disposar de resolució de discapacitat (IMPRESCINDIBLE)

·         Residir a prop de l’Hospitalet de Llobregat