Recepcionista i/o administratiu/va
-
Experiència2 Anys
Descripció de l'oferta
Personal recepcionista i/o administratiu/va polivalent amb idiomes.
Funcions a realitzar
Atenció al client a recepció, de forma telefònica i per correu electrònic.
Gestió de reserves.
Comunicació amb altres departaments per atendre les demandes dels clients.
Realització del check-in.
Tasques BackOffice.
Suport a la resta de personal.
Horari
09:00h-13:30h i 16:00h-19:30h
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Fixe – discontinu
- Sou: 18.000 euros anuals
Formació
FP2 / CF Grau Superior
Altres dades
Es cerca persona proactiva, capacitat d’autogestió, de treball en equip i un perfil molt polivalent.
Es valora experiencia laboral en llocs similars (recepció, departament de reserves…) i experiencia amb l’ús de plataformes com Booking, Airbnb…). Coneixmenets del sistema de gestió VRMS (Avantio).