Altres

Recepcionistes (Hotel)

Publicat fa 3 setmanes
Sabadell
Caduca el 19/01/2026
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Recepcionistes (Hotel)

Hostaleria i turisme

Funcions a realitzar

Nou Hotel ubicat a Sabadell esta en recerca de personal per la recepció.

La persona seleccionada s’encarregarà de les següents funcions:

  • Donar la més càlida benvinguda als hostes i iniciar experiències realment memorables.
  • Garantir un servei professional, amable i personalitzat
  • Reconèixer els membres i clientes recurrents, tant presencialment com per telèfon.
  • Gestionar les reserves.
  • Actualitzar i controlar la documentació, registres d’entrada i sortida dels clients.
  • Aplicar les normes de qualitat, protecció de dades, seguretat, etc.
  • Utilitzar els sistemes informàtics de gestió hotelera i eines d’ofimàtica
  • Col·laborar amb els altres equips de l’hotel (neteja, manteniment, serveis, etc) per assegurar una estada òptima per als hostes.
  • Assegurar un procés de registre (check-in) i sortida (check -out) ràpid i sense inconvenients
  • Proporcionar informació sobre l’hotel, els serveis, la zona, activitats turístiques, etc
  • Anticipar-se a les necessitats dels hostes: prever sol·licituds i oferir recomanacions personalitzades.
  • Actuar com a punt de confiança dels hostes, desde resoldre qüestions de facturació i/o altres.

Horari

Rotatiu

Contracte

  • Jornada laboral: Completa
  • Tipus de contracte: Indefinit
  • Sou: 20.000 euros bruts anuals per 12 pagues.

Formació

Graduat ESO (GESO) / Graduat Escolar

Altres dades

Imprescindible

  • Domini de l’idioma anglès amb fluïdesa. 
  • Experiència en hotels i/o similars.

Valorable

  • Experiència en hotel realitzant tasques similars.
  • Disposar d’un medi de transport per arribar a l’hotel (horaris rotatius)

Competències

  • Organització i planificació a l’hora de realitzar les funcions previstes durant la jornada laboral.
  • Orientació al client a l’hora de atendre els dubtes i consultes de les persones allotjades en l’hotel.
  • Responsabilitat a l’hora de iniciar i finalitzar una tasca i verificar que tot esta bé abans de continuar amb la següent.
  • Comunicació a l’hora de comunicar-se amb l’idioma més convenient en funció de l’altre persona (castellà, anglès…)