Altres

Responsable de Màrqueting

Publicat fa 3 mesos
Sabadell
Caduca el 23/06/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    5 Anys

Descripció de l'oferta

Responsable de Màrqueting

Comerç i màrqueting

Funcions a realitzar

Empresa que es dedica a sistemes d’automatització requereix Responsable de Màrqueting

Entre les seves funcions: 

  • Definir i executar les activitats de màrqueting i comunicació segons la nostra estratègia de vendes tant en l’àmbit nacional com internacional. Elaboració del pla de Màrqueting i la seva posterior execució
  • Coordinar i executar totes les activitats de màrqueting per generar clients potencials en un entorn B2B. (esdeveniments, fires, RRSS, web, etc.). Dirigir i executar esdeveniments i campanyes.
  • Realitzar per a l’equip de vendes contingut i campanyes de màrqueting que ajudin a impulsar les vendes.
  • Realitzar un seguiment del rendiment de totes les campanyes de Màrqueting tant en línia com off-line.
  • Analitzar les dades disponibles (CRM, vendes, google analytics, RRSS, etc.) per a plantejar posteriorment estratègia de vendes.

Es requereix:

Coneixement profund dels elements de màrqueting (inclòs el màrqueting tradicional i digital, com SEO/SEM/RRSS, etc.) i dels mètodes de recerca del mercat.

Sòlids coneixements informàtics, inclosos MS Office, CRM i aplicacions (anàlisi web, Google Adwords, etc)

Horari

De Dll a Dj de 8:00h a 17:00h i Dv de 8:00h a 15:00h

Contracte

  • Jornada laboral: Completa
  • Tipus de contracte: Indefinit
  • Sou: 34.000 € bruts anuals

Formació

Grau universitari / Llicenciatura /

Altres dades

Competències:

Orientació a l’assoliment a l’hora de a l’hora de mostrar preocupació per fer bé el treball , sent capaç de crear els seus propis estàndar en el treball per aconseguir els objectius marcats pern l’empresa.

Pensament analític sent capaç d’organitzar les parts d’un problema o situació de forma sistemàtica, realitzant comparacions o establint prioritats. 

Orientació estratègica o habilitat de vincular visions a llarg termini i conceptes amplis al treball diari així com la comprensió d’estratègies al desenvolupament del servei.