Turisme i Hoteleria

Responsable de recepció

Publicat fa 3 mesos
Os de Balaguer
Caduca el 20/09/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència
    3 Anys

Descripció de l'oferta

Responsable de recepció

Turisme i Hoteleria

Funcions a realitzar

  • Coordinar i supervisar a l’equip de recepció, assignant tasques, assignant horaris i vacances.
  • Oferir i garantir un servei d’atenció al client excepcional, atenent consultes i sol·licituds dels hostes.
  • Check-in i check-out: supervisar que es fan de forma àgil i correcta, oferint informació rellevant sobre els serveis i allotjaments. Atendre també el lloguer i serveis de sales i la resta d’instal·lacions.
  • Gestionar les reserves d’habitacions, registrant-les correctament al sistema i satisfent les sol·licituds a mida.
  • Control d’ingressos: assegurar la correcta facturació i cobraments.
  • Coordinació amb els altres departaments de l’hotel (direcció, administració, neteja, manteniment, restaurant) amb comunicació fluida per resoldre qualsevol incidència dels hostes, reunions de coordinació i planificació d’esdeveniments o activitats.
  • Gestió de queixes i reclamacions de manera professional i eficient, buscant solucions i mantenint una bona reputació de l’hotel.
  • Tasques administratives relacionades amb la recepció (informes d’ocupació, seguiment despesa…)

Horari

Rotatiu

Contracte

  • Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
  • Sou: A convenir

Formació

Diplomatura/Grau

Altres dades

Imprescindible:

  • Experiència mínima 3-5 anys en lloc similar.
  • Bilingüe castellà i català. Nivell alt d’anglès. Es valoraran altres idiomes.
  • Residir a Lleida o a la comarca de La Noguera.
  • Disponibilitat horària.
  • Professional amb lideratge, bona comunicació, organitzat/da, orientat a la productivitat, qualitat i aportació de marge de benefici de l’hotel. Sociable, amb empatia, simpatia i excel·lent tracte al client.