Administració i Oficines

Responsable de serveis administratius

Publicat fa 4 setmanes
LLEIDA
Caduca el 21/01/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Responsable de serveis administratius

Administració i Oficines

Funcions a realitzar

  • Coordinar i gestionar l’equip administratiu de Lleida amb l’objectiu que aquest equip doni un servei de qualitat a les persones treballadores dels Centres de Lleida.
  • Coordinar l’activitat i el personal Administratiu, donant suport a la càrrega de tasques, distribució de feines, resolució d’incidències, etc. 
  • Garantir que les tasques dels Serveis Corporatius relacionades amb diferents àmbits: Recursos Humans, TIC, PRL, Qualitat, etc. s’executen adequadament segons els procediments establerts. 
  • Impulsar els canvis en els sistemes de treball d’acord amb les instruccions de Serveis Corporatius i les orientacions del Responsable de Centre. Portar a terme la gestió administrativa de les compres així com la gestió i l’atenció als proveïdors en proximitat.
  • Elaborar informes de compres i inversions, entre d’altres, quan s’escau. 
  • Realitzar altres gestions administratives necessàries pel funcionament del Centre.
  • Portar a terme les gestions d’urgència del Centre en el cas d’absència del Responsable del Centre.
  • Garantir el suport de gestió administrativa a les direccions ubicades a Lleida.
  • Vetllar pel creixement professional de l’equip Administratiu, detectant les seves necessitats formatives i potenciant el seu desenvolupament.

Horari

8h a 17h

Contracte

  • Jornada laboral: Intensiu
  • Tipus de contracte: Indefinit
  • Sou: 26.589

Formació

FP2 / CF Grau Superior /Cert. Prof N3

Altres dades

Mèrits específics:

  • Formació complementària i/o superior a la requerida en l’àmbit d’Administració i Finances, Recursos Humans, Empresarials o titulacions equivalents.
  • Experiència en coordinació i lideratge de persones. 
  • Coneixement d’anglès escrit i parlat