Administració i Oficines
Responsable de serveis administratius
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Responsable de serveis administratius
Administració i Oficines
Funcions a realitzar
- Coordinar i gestionar l’equip administratiu de Lleida amb l’objectiu que aquest equip doni un servei de qualitat a les persones treballadores dels Centres de Lleida.
- Coordinar l’activitat i el personal Administratiu, donant suport a la càrrega de tasques, distribució de feines, resolució d’incidències, etc.
- Garantir que les tasques dels Serveis Corporatius relacionades amb diferents àmbits: Recursos Humans, TIC, PRL, Qualitat, etc. s’executen adequadament segons els procediments establerts.
- Impulsar els canvis en els sistemes de treball d’acord amb les instruccions de Serveis Corporatius i les orientacions del Responsable de Centre. Portar a terme la gestió administrativa de les compres així com la gestió i l’atenció als proveïdors en proximitat.
- Elaborar informes de compres i inversions, entre d’altres, quan s’escau.
- Realitzar altres gestions administratives necessàries pel funcionament del Centre.
- Portar a terme les gestions d’urgència del Centre en el cas d’absència del Responsable del Centre.
- Garantir el suport de gestió administrativa a les direccions ubicades a Lleida.
- Vetllar pel creixement professional de l’equip Administratiu, detectant les seves necessitats formatives i potenciant el seu desenvolupament.
Horari
8h a 17h
Contracte
- Jornada laboral: Intensiu
- Tipus de contracte: Indefinit
- Sou: 26.589
Formació
FP2 / CF Grau Superior /Cert. Prof N3
Altres dades
Mèrits específics:
- Formació complementària i/o superior a la requerida en l’àmbit d’Administració i Finances, Recursos Humans, Empresarials o titulacions equivalents.
- Experiència en coordinació i lideratge de persones.
- Coneixement d’anglès escrit i parlat