Administració i Oficines
RESPONSABLE OFICINA COMERCIAL D’ASSEGURANCES
-
Experiència5 Anys
Descripció de l'oferta
RESPONSABLE OFICINA COMERCIAL D’ASSEGURANCES
Àrea administrativa, de gestió i tècnica
Funcions a realitzar
- Gestió i captació de clients particulars i empreses
- Gestió i l’assessorament de cartera de clients, fomentant el client integral
- Comercialització de l’àmplia gamma de productes asseguradors i financers de MGS
Horari
De 9:00h a 14:00h i de 15:30 a 18:00h – Divendres fins les 14h amb horari flexiblele.
Contracte
- Jornada laboral: Jornada partida
- Tipus de contracte: Eventuals per circumstàncies de la producció
- Sou: 30.000€ aprox. bruts any. Fixe+Variable + Bonus
Formació
Cicle formatiu grau superior
Altres dades
Valorem persones amb caràcter emprenedor, iniciativa i dots comercials que vulguin desenvolupar un pla de carrera professional creant el seu negoci. Autonomia i flexibilitat per exercir (Teletreball). Pla de Carrera exponencial amb comissions per cartera gestionada Formació inicial amb acreditació oficial de la DGSFP