RESPONSABLE OFICINA COMERCIAL D’ASSEGURANCES
-
Experiència3 Anys
Descripció de l'oferta
RESPONSABLE OFICINA COMERCIAL D’ASSEGURANCES
Àrea administrativa, de gestió i tècnica
Funcions a realitzar
Desenvolupar les accions comercials per a la generació de noves vendes de productes i serveis a nous clients particulars i / o empresa
Gestió de la cartera de clients en exclusiva, assessorant-los en funció de les seves necessitats, per a la venda creuada
Elaboració de propostes comercials, cotització de productes, seguiment i tancament
Assessorament i fidelització de clients proposant solucions integrals, oferint un tracte personalitzat i proper recolzat per l’equip de la sucursal.
Disseny i creació de campanyes i acords comercials amb entitats i empreses
Horari
De 9:00h a 14:00h i de 15:30 a 18:00h de dilluns a dijous. Divendres fins les 14h
Contracte
- Jornada laboral: Jornada partida
- Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
- Sou: 22.000€ bruts any + variables segons vendes
Formació
Cicle formatiu grau superior
Altres dades
S’ofereix Pla de Carrera, amb projecció professional i econòmica.