Altres

Tasques d’atenció al client, recepció i administratives( bàsiques)

Publicat fa 1 mes
ALCARRAS
Caduca el 06/07/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Empresa dedicada a la venda de productes de descans i tapisseria cerca persona per tasques d’atenció al client, recepció i administratives( bàsiques)

Administració i gestió

Funcions a realitzar

Funcions: 

  • Emissió i recepció de trucades dels clients (B2B).
  • Atendre les consultes i peticions dels clients via correu electrònic .
  • Atendre i assessorar els clients sobre tots els seus dubtes/incidències de postvenda.
  • Expedicions.

Horari

De 9:00 h a 13:30 h i de 15:30 h a 19:30 h – divendres de 09 a 13.30. Agost intensiu

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa
  • Tipus de contracte: Indefinit

Formació

FP1 / CF Grau Mig /Cert. Prof N2

Altres dades

Es valorarà: 

  • coneixements de MS OFFICE (especialment Excel)
  • coneixements bàsics d’anglès 

Actituds i Capacitats

  • Molt valorable una experiència prèvia a un departament d’atenció al client.
  • Orientació al client, bones habilitats de comunicació i escolta.
  • Actitud proactiva i Positivitat davant la resolució de queixes.
  • Persona autosuficient, molt organitzada i resolutiva. Capacitat de treball en equip.
  • Capacitat per gestionar situacions de tensió amb clients.