Altres
Tasques d’atenció al client, recepció i administratives( bàsiques)
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Empresa dedicada a la venda de productes de descans i tapisseria cerca persona per tasques d’atenció al client, recepció i administratives( bàsiques)
Administració i gestió
Funcions a realitzar
Funcions:
- Emissió i recepció de trucades dels clients (B2B).
- Atendre les consultes i peticions dels clients via correu electrònic .
- Atendre i assessorar els clients sobre tots els seus dubtes/incidències de postvenda.
- Expedicions.
Horari
De 9:00 h a 13:30 h i de 15:30 h a 19:30 h – divendres de 09 a 13.30. Agost intensiu
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Indefinit
Formació
FP1 / CF Grau Mig /Cert. Prof N2
Altres dades
Es valorarà:
- coneixements de MS OFFICE (especialment Excel)
- coneixements bàsics d’anglès
Actituds i Capacitats
- Molt valorable una experiència prèvia a un departament d’atenció al client.
- Orientació al client, bones habilitats de comunicació i escolta.
- Actitud proactiva i Positivitat davant la resolució de queixes.
- Persona autosuficient, molt organitzada i resolutiva. Capacitat de treball en equip.
- Capacitat per gestionar situacions de tensió amb clients.