Altres

Tècnic/a d’administració-comercial

Publicat fa 3 setmanes
Polinyà
Caduca el 15/07/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Tècnic/a d’administració comercial

Administració i gestió

Funcions a realitzar

Empresa de tecnologia mediambiental dirigida a grans empreses industrials ubicada en Polinyà,  precisa incorporar personal tècnic d’activació de proveïdors i suministres.

La persona seleccionada s’encarregarà de les següents funcions:

  • Control i seguiment de comandes .
  • Garantir el compliment de les entregues .
  • Gestió del packing list dels proveïdors .
  • Gestió operativa i documental de transports en la fase d’entrega de material .
  • Contractació, valoració i seguiment de transports en fase entrega de material .
  • Seguiment i actualització del pla de compres de cada projecte.
  • Suport administratiu a l’àrea de compres.

 

Horari

Jornada partida de dilluns a dijous 8.30h a 17.30h i divendres 8.30h a 14.30h

Contracte

  • Jornada laboral: Completa
  • Tipus de contracte: Indefinit
  • Sou: 26.000 € bruts anuals

Formació

CFGS / FPII

Altres dades

Imprescindible Nivell B2 d’anglès.

Competències

  • Planificació i organització a l’hora de planificar, prioritzar i distribuir els recursos per tal d’assegurar la consecució dels objectius esperats.
  • Treball en equip a l’hora de coordinar-se amb altres departament per arribar a l’objectiu comú de l’empresa.
  • Iniciativa i proactivitat per actuar de manera autònoma així com prendre i assumir decisions per compte pròpia sense dependre de les instruccions dels altres en la realització de les responsabilitats pròpies.
  •