Altres

Tècnic/a de Gestió de Plans d’Ocupació

Nova!
Publicat fa 2 dies
Sabadell
Caduca el 17/11/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Tècnic/a de Gestió de Plans d’Ocupació (codi convocatòria: 2025-014).
Tècnic/a mitjà de gestió A2

Serveis socioculturals i a la comunitat

Funcions a realitzar

Tutorització i seguiment dels participants del projecte:

  • Fer el seguiment de participants als llocs de treball i a les accions formatives.
  • Analitzar l’ocupabilitat i les competències de les persones participants.
  • Dotar les persones participants dels recursos i eines necessàries per superar els processos de selecció i per mantenir una feina. 

Seguiment del funcionament de les accions de formació professionalitzadora i transversal realitzades en el marc dels projectes.

  • Planificar i impartir la formació d’habilitats socials, tècniques de recerca de feina, igualtat d’oportunitats i altres mòduls de formació transversal.
  • Elaborar material didàctic dels mòduls formatius a impartir.
  • Col·laborar en l’establiment i fer el seguiment del pla general de formació en funció del perfil de les persones participants i el treball a desenvolupar.
  • Fomentar l’ús de noves tecnologies i altres mesures per combatre la fractura digital social a través del disseny i el desenvolupament d’accions que facilitin l’accés de les persones participants a les tecnologies de la informació i la comunicació.
  • Avaluar periòdicament l’assoliment de competències de cada alumne-treballador.

Seguiment del funcionament dels diferents projectes laborals executats en el marc dels programes d’ocupació:

  • Fer el seguiment de l’execució dels diferents projectes laborals: seguiment setmanal, absentisme mensual.
  • Avaluar conjuntament amb l’equip del projecte i amb els departaments col·laboradors l’assoliment dels objectius previstos i l’adequació dels plans de treball als objectius del projecte.
  • Supervisar el compliment de normativa laboral i en matèria de seguretat i salut laboral.

Accions per fomentar la inserció laboral:

  • Oferir els serveis d’intermediació de l’entitat.
  • Facilitar la inserció laboral : seguiment i acompanyament individual per la recerca de feina.

Altres tasques de gestió i suport als projectes:

  • Participar en els processos de selecció de participants als diferents projectes.
  • Registrar activitats i extreure indicadors de funcionament del projecte.
  • Desenvolupar relacions coordinades amb agents interns i externs a l’organització necessàries pel bon funcionament del projecte.
  • Fer informes tècnics dins del seu àmbit d’actuació.
  • Participar en la redacció de sol·licituds i memòries d’activitat.
  • Fer propostes de millora dins del seu àmbit d’actuació.
  • Gestionar totes aquelles actuacions implícites en el funcionament dels diferents programes sota les directrius del superior immediat.

Horari

De dilluns a divendres de 7.30 a 14.00h +1 tarda

Contracte

  • Jornada laboral: Completa
  • Tipus de contracte: Indefinit
  • Sou: 33.576,98€ bruts anuals per 14 pagues.

Formació

Grau universitari / Llicenciatura /

Altres dades

REQUISITS:

  • Titulació: Titulació universitària de Grau o equivalent
  • Experiència: 1 any d’experiència mínima en el desenvolupament de funcions similars.
  • Formació: Coneixement oral i escrit del català (nivell C1). Les persones que no acreditin el nivell C1 hauran de fer prova de català.
  • Altres requisits: Permís de conduir (B)
  • Certificació negativa del Registre central de delinqüents sexuals.

El compliment dels requisits i valoració de mèrits s’ha d’entendre referit a la data d’acabament del termini de presentació d’instàncies.

 

ELEMENTS A VALORAR: 

Nombre de places: 3

Termini de presentació d’instàncies 29/09/2025

S’establirà per aquesta contractació un període de prova de 60 dies que formarà part del procés selectiu, en els termes indicats a l’article 41-Període de Prova del Conveni Col·lectiu vigent de l’Ajuntament de Sabadell.

Únicament seran valorats aquells mèrits degudament acreditats fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació. Un mateix mèrit no podrà ser valorat per més d’un apartat o subapartat.

Documents a presentar:

Instància (indicant el codi de la convocatòria), currículum vitae, fotocòpia del DNI-NIE; fotocòpies dels documents acreditatius dels requisits i dels mèrits al·legats .

Les persones que presentin el document de nacionalitat estrangera, hauran d’acompanyar-lo del certificat de registre de la Unió Europea.

Les persones aspirants amb titulacions obtingudes a l’estranger hauran d’acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acrediti, si s’escau, l’homologació del títol.

No serà necessari adjuntar les acreditacions i mèrits al·legats que hagin de ser informats per Promoció Econòmica de Sabadell, SL. No obstant, la persona candidata haurà de relacionar-les a la instància.

Els diplomes i certificats d’accions formatives hauran de contenir les dates, nombre d’hores i continguts per a ser valorats

En relació a l’experiència professional, s’hauran d’acreditar mitjançant una de les següents opcions:

– Certificat de vida laboral + Certificat de serveis prestats o certificat de tasques expedit per l’empresa o Administració pública, on consti el lloc de treball, categoria professional, la data d’inici i fi de la relació laboral, jornada desenvolupada i breu descripció de les funcions realitzades.

– Certificat de vida laboral + Contracte de treball (on consti la categoria, el lloc de treball i data d’inici).

No acredita l’experiència en tasques relacionades amb el lloc de treball ofertat, només el certificat de vida laboral o només els contractes de treball.

La presentació d’instàncies i documentació referent als processos de selecció es podrà fer per una de les dues vies següents:

▪ Presencialment: empleneu la instància i presenteu-la amb la documentació requerida al Registre de Promoció Econòmica de Sabadell, SL (carretera de Barcelona 208 bis, 08205, Sabadell – Tel. 937453161). Horari del registre: de 9 a 14 h.

▪ En línia (tràmit web): mitjançant el tràmit Instància genèrica Promoció Econòmica de la seu electrònica de l’Ajuntament de Sabadell (requereix certificat electrònic o idCAT Mòbil), adjuntant la documentació requerida.

Especifiqueu a la instància:

▪ Servei: Promoció Econòmica de Sabadell, SL PROVA SELECTIVA (10 punts)

▪ Codi de convocatòria

▪ Nom del procés de selecció

Documentació acreditativa:

▪ Adjunteu la documentació requerida i justificativa

▪ Els documents o fitxers admesos per als tràmits en línia són:

    • Mida màxima del document: 20 Mb
    • Mida màxima total (entre tots els documents): 100 Mb
    • Nombre màxim de documents: 25
    • Extensions de document permeses: doc, docx, PDF, txt, gif, jpg, jpeg, odf, odt, ods, xls, xlsx, bmp, zip, rar.

Per a més informació poseu-vos en contacte amb: [email protected]

Ctra. de Barcelona, 208 bis. Edifici Vapor Llonch. Telèfon 937453161

La llista provisional de persones admeses i excloses es publicarà el dia 02/10/2025 (data orientativa)

Tota la informació es publicarà a efectes informatius de les persones candidates al tauler d’anuncis del Vapor Llonch i/o al web www.vaporllonch.cat (apartat processos de selecció).

 

 

PER LES PERSONES CANDIDATES QUE QUEDIN EN RESERVA: Els candidats que resultin reserves, constituiran borsa de treball per cobrir vacants de llocs de treball equivalents durant el termini màxim de 2 anys. Amb la finalitat d’evitar la infracció de l’ordenament jurídic aplicable en matèria de contractació temporal i atès que es tracta de contractacions o nomenaments temporals, no s’efectuarà la crida del candidat/a en reserva, i es saltaria al següent candidat, si amb la nova contractació se superessin els períodes màxims d’acumulació de contractes laborals temporals previstos a la legislació vigent, excepte que la modalitat de contractació que s’ofereixi siguin una modalitat de contracte que no generi concatenació de contractes.

 

CONSULTA TOTS ELS REQUISITS A LES BASES DEL PROCÉS DE SELECCIÓ A L’APARTAT DOCUMENTACIÓ ADDICIONAL.