Administració i Oficines

TÈCNIC/A DE RECURSOS HUMANS_EMD VALLDOREIX

Publicat fa 1 setmana
SANT CUGAT DEL VALLES
Caduca el 17/01/2026
Anar a l'oferta

Descripció de l'oferta

TÈCNIC/A DE RECURSOS HUMANS_EMD VALLDOREIX

Àrea administrativa, de gestió i tècnica

Funcions a realitzar

1. Realitzar les funcions que se’n deriven de les relacions laborals i/o negociació col·lectiva de l’Ajuntament en relació a la contractació, aplicació i actualització de les normes i procediments, relacions amb els representants dels treballadors., actuant de secretari/ària en les comissions amb la representació social.
2. Realitzar les funcions que se’n deriven de la gestió del personal de la Corporació: desenvolupaments professionals, avaluació del rendiment (controlar la millora contínua de la productivitat i qualitat dels serveis que es presten), reclutament i selecció, etc. així com responsabilitzar-se del manteniment dels instruments de planificació i ordenació dels recursos humans (Plantilla i Relació de Llocs de Treball)
3. Realitzar i supervisar les funcions pròpies de l’administració de personal: contractació, gestió de nòmines, assegurances socials i impostos, control d’incidències, altes i baixes del personal, gestió del temps de treball, etc.
4. Col·laborar amb els tasques que se’ deriven de la prevenció de riscos i la seguretat i salut en el treball (mesures preventives, salut laborals, accidents, malalties professionals, campanyes sanitàries, etc.)
5. Realitzar les funcions que se’n deriven de l’organització: estudis de salaris i beneficis, enquestes salarials, planificació de la plantilla, relació de llocs de treball, manual de funcions, condicions laborals, costos laborals, etc.
6. Col·laborar en la realització de la proposta de pressupost anual de l’àmbit de Recursos Humans.
7. Elaborar informes tècnics en l’àmbit de la seva especialitat.
8. Dur el control dels contractes i gestions del personal en contracte temporal i del personal substitut.
9. Participar en les diferents comissions de treball interdepartamental que s’impulsin des de la Corporació.
10. Realitzar l’atenció personal i telefònica en els aspectes propis de la seva competència.
11. Informar i donar resposta a les consultes plantejades pel personal respecte a salaris, complements, triennis, IRPF, hores extraordinàries, ajuda social, jubilacions, etc.
12. Vetllar per a que es mantinguin actualitzats els expedients i històries de personal.
13. Realitzar la gestió de l’oferta pública d’ocupació: elaborar les bases de convocatòries i gestionar tots els tràmits burocràtics que se’n derivin així com preparar i coordinar les proves de selecció.
14. Impulsar el seu disseny i gestionar el pla de formació anual.
15. Vetllar perquè la gestoria disposi de la informació adequada per a la confecció de la nòmina mensual així com supervisar la execució i de les assegurances socials.
16. Realitzar la tramitació en matèria de personal a requeriment d’altres administracions i i controlar i justificar les subvencions atorgades en l’àmbit de Recursos Humans (plans d’ocupació)
17. Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d’acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
18. Adoptar en el tractament de dades de caràcter personal les mesures d’índole tècnica i organitzativa establertes per la Corporació i acomplir la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat en relació a les mateixes, que subsistirà fins i tot una vegada acabada la seva relació laboral/funcionarial amb la Corporació.
19. I, en general, totes aquelles de caràcter similar que li siguin atribuïdes.

Horari

de dilluns a divendres

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada matí
  • Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
  • Sou: Veure bases de la convocatòria de la plaça

Formació

Grau universitari

Altres dades

Termini de presentació d’instàncies, del 11-11-2025 al 09-12-2025.

Consultar bases de la convocatòria:
https://valldoreix.eadministracio.cat/transparency/c11f5f80-f52f-42b1-a1f8-b44dafed34fb/