Tècnic/a en Màrqueting (Especialista en comerç electrònic de Trade Marketing)
Nova!-
Experiència3 Anys
Descripció de l'oferta
Empresa líder de perfums i cosmètica busca Especialista en comerç electrònic de Trade Marketing.
Comerç i màrqueting
Funcions a realitzar
1. Gestió de promocions i visibilitat en línia (Retail Mitjana):
Planificar, configurar i execturar les campanyes promocionals exclusives del comerç electrònic i assegurar la seva correcta implementació en la plataforma.
Negociar amb les marques proveïdores la compra d’espais publicitaris digitals (banners, landig pages, newsletters) per a amplificar la seva presència en la nostra web.
2. Marxandatge Digital (e-Marxandatge):
Optimitzar la classificació, categorització i ordre dels productes en les pàgines de resultats per a millorar la conversió.
assegurar que les fitxes de producte (contingut, imatges, vídeos, ressenyes) compleixin amb els més alts estàndards de qualitat i la identitat de cada marca.
3. Anàlisis i Optimització:
Monitorar el rendiment de les campanyes de Trade en línia (trànsit, taxa de conversió, sell-out per marca i ROI de l’espai digital venut).
Realitzar proves A/B i analitzar el comportament de l’usuari per a optimitzar la ubicació de banners i l’experiència de navegació.
4. Relació amb Partners Digitals:
Ser el contacte principal amb els equips de comerç electrònic i Trade Màrqueting de les marques de bellesa per a coordinar plans d’activació conjunts i assegurar el lliurament de materials digitals.
Horari
De 8:00h a 14:00h i de 15:00h a 17:30h. Divendres de 8:00h a 15:00h.
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Indefinit a temps complert
- Sou: 20.000€-25.000€ Bruts/Anuals
Formació
Diplomatura / Estudis de Grau Pla Bolonya
Altres dades
- Un projecte estable en una empresa consolidada i en creixement.
- Salari competitiu concorde a l’experiència i vàlua del/de la candidat/a.
- Oportunitat de treballar directament amb marques de luxe i premium de la indústria.
- Beneficis: Horari intensiu divendres, descomptes en productes, formació especialitzada.
Quina serà la teva missió principal?
Maximitzar el sell-out i la visibilitat de les marques i productes en el nostre comerç electrònic (lloc web propi i marketplaces).