Administració i Oficines

TÈCNIC/A HELPDESK

Nova!
Publicat fa 4 dies
BARCELONA
Caduca el 15/02/2026
Anar a l'oferta
  • Experiència
    3 Anys

Descripció de l'oferta

TÈCNIC/A HELPDESK

Àrea administrativa, de gestió i tècnica

Funcions a realitzar

  • Recepció, registre i resolució d’incidències de primer nivell.
  • Suport remot i presencial, instal·lació/configuració de maquinari i programari.
  • Escalat d’incidències a nivells superiors quan correspongui, seguiment i tancament.
  • Col·laboració en tasques de manteniment preventiu i documentades.
  • Bon tracte amb clients, capacitat d’explicar solucions tècniques en llenguatge senzill.
  • Participació en projectes de millora interna i reporti de mètriques de suport.

Horari

De 9 a 18 h

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada partida
  • Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
  • Sou: Entre 23.000-28.000 € bruts anuals segons vàlua

Formació

Cicle formatiu grau superior