Altres

Tècnic/a per al Departament de Persones i Jurídic per IRBLleida

Nova!
Publicat fa 6 dies
LLEIDA
Caduca el 15/09/2025
Anar a l'oferta

Descripció de l'oferta

Empresa dedicada a la recerca biomèdica necessita incorporar Tècnic/a per al Departament de Persones i Jurídic

Administració i gestió

Funcions a realitzar

Àrea de persones

•Preparar i publicar les ofertes laborals assegurant en tot moment el compliment dels principis recollits a la política de reclutament de l’IRBLleida (Open, Transparent and Merit-based Recruitment — OTM-R).
•Gestionar tot el procés de selecció rebent els currículums.
•Gestió administrativa de la contractació laboral (altes i baixes)
•Coordinar i executar els processos d’onboarding, planificant l’acollida i la formació inicial, assegurant que les persones de nova incorporació disposin de tota la informació, eines i recursos necessaris per integrar-se a l’equip.
•Gestionar els processos d’offboarding, vetllant per la correcta gestió documental, realitzant entrevistes de sortida i assegurant una finalització de la relació laboral organitzada.
•Gestió dels tràmits administratius de la vida de l’empleat/da (incidències, baixes IT, risc embaràs, maternitat, accidents laborals, pròrrogues o modificacions del contracte, etc.).
•Comprovar les nòmines preparades per la gestoria.
•Gestió i manteniment de dades i documental del personal contractat en el programa informàtic (Fund@net).
•Gestionar el sistema de control horari.
•Atenció a la plantilla per a la resolució de les seves incidències.
•Tramitació dels expedients de compatibilitat.
•Suport en la gestió i revisió de les accions del Pla de Recursos Humans del segell HRS4R.
•Gestionar les activitats en matèria de Prevenció de Riscos Laborals.
•Gestionar la documentació en matèria de protecció de dades.
•Suport en la gestió i supervisió del compliment del Pla d’Igualtat.
•Gestió administrativa del personal de pràctiques.
•Mantenir actualitzada la documentació associada a diferents processos de recursos humans seguint els requisits de qualitat d’establerts.

Àrea Jurídic
•Procediments de contractació pública:
  Suport en la preparació de la documentació per a l’expedient de licitació.
  Publicació de les licitacions en la Plataforma de Contractació Pública de la Generalitat de Catalunya.
Suport en la gestió de la recepció i custòdia d’ofertes, comprovació de la documentació administrativa rebuda, actes d’obertura, arxiu de la documentació…
oSeguiment i control de les licitacions pendents i dels contractes formalitzats.
oControl de les devolucions de garantia.
oMantenir actualitzada la documentació associada a diferents processos de contractació pública seguint els requisits de qualitat d’establerts.
•Revisió de convenis, contractes i altra documentació.
-Resoldre tots els temes possibles dins del seu àmbit de responsabilitat, i proposar alternatives per resoldre als temes que ultrapassin el seu àmbit de presa de decisions.

Horari

07:30h a 15:00h

Contracte

  • Tipus de contracte: Indefinit
  • Sou: A determinar segons experiència i vàlua

Formació

Llicenciatura / Estudis de Grau Pla Bolonya

Altres dades

Cal inscriure’s a la pàgina web  de l’IRB Lleida ( no a l’IMO) 

https://www.irblleida.org/ca/ofertes-de-feina/426/tecnic-a-per-al-departament-de-persones-i-juridic