Altres
Tècnic/a per Oficina Tècnica
-
Experiència
Descripció de l'oferta
Tècnic/a per Oficina Tècnica
Administració i gestió
Funcions a realitzar
Empresa d’instal·lacions, reparacions i manteniment de maquinaria de fred, calor i aire acondicionat d’aire, energies renovables entre altres ubicada a Sabadell precisa incorporar personal per l’oficina tècnica.
La persona seleccionada s’encarregarà de les següents funcions:
- Elaborar informes tècnics.
- Gestionar la documentació relacionada amb les instal·lacions i permisos.
- Resoldre dubtes, consultes i incidències tècniques.
- Donar suport a direcció en la elaboració d’ofertes comercials, compres, pressupostos i càlculs tècnics.
- Registrar dades relatives a les operacions conjuntament amb l’equip d’administració.
Horari
Realitzar la jornada a escollir en aquesta franja: (07:00 / 20:00)
Contracte
- Jornada laboral: Parcial
- Tipus de contracte: Indefinit
- Sou: 13.000 euros bruts anuals per 12 pagues (20h)
Formació
CFGS / FPII
Altres dades
Valorable
- Persona que estigui estudiant una formació relacionada amb l’activitat de l’empresa i arribar a tenir un pla de carrera professional dins de l’empresa.
- Coneixements d’autocad.
Competències
- Aprenentatge i utilització de coneixements a l’hora d’aprendre desde 0 els procediments de l’empresa i el sector.
- Compromís amb l’organització a l’hora se seguir creixent conjuntament amb l’organització.
- Flexibilitat i gestió del canvi a l’hora de realitzar les tasques assignades durant el dia sense perdre la concentració.
- Gestió de l’estrès / autocontrol a l’hora de mantenir la calma quan els temps son acurats i/o les persones requereixen una resposta inmediata.