Altres

Tècnic/a per Oficina Tècnica

Publicat fa 4 mesos
Sabadell
Caduca el 10/09/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència

Descripció de l'oferta

Tècnic/a per Oficina Tècnica

Administració i gestió

Funcions a realitzar

Empresa d’instal·lacions, reparacions i manteniment de maquinaria de fred, calor i aire acondicionat d’aire, energies renovables entre altres ubicada a Sabadell precisa incorporar personal per l’oficina tècnica. 

La persona seleccionada s’encarregarà de les següents funcions: 

  • Elaborar informes tècnics.
  • Gestionar la documentació relacionada amb les instal·lacions i permisos.
  • Resoldre dubtes, consultes i incidències tècniques.
  • Donar suport a direcció en la elaboració d’ofertes comercials, compres, pressupostos i càlculs tècnics.
  • Registrar dades relatives a les operacions conjuntament amb l’equip d’administració.

Horari

Realitzar la jornada a escollir en aquesta franja: (07:00 / 20:00)

Contracte

  • Jornada laboral: Parcial
  • Tipus de contracte: Indefinit
  • Sou: 13.000 euros bruts anuals per 12 pagues (20h)

Formació

CFGS / FPII

Altres dades

Valorable

  • Persona que estigui estudiant una formació relacionada amb l’activitat de l’empresa i arribar a tenir un pla de carrera professional dins de l’empresa.
  • Coneixements d’autocad.

Competències

  • Aprenentatge i utilització de coneixements a l’hora d’aprendre desde 0 els procediments de l’empresa i el sector.
  • Compromís amb l’organització a l’hora se seguir creixent conjuntament amb l’organització.
  • Flexibilitat i gestió del canvi a l’hora de realitzar les tasques assignades durant el dia sense perdre la concentració.
  • Gestió de l’estrès / autocontrol a l’hora de mantenir la calma quan els temps son acurats i/o les persones requereixen una resposta inmediata.