Administració i Oficines
TÈCNIC/A SUPERIOR OAMCCSC
Nova!-
Experiència2 Anys
Descripció de l'oferta
TÈCNIC/A SUPERIOR OAMCCSC
Àrea administrativa, de gestió i tècnica
Funcions a realitzar
Les funcions generals d’aquest lloc de treball són:
- Dissenyar instruments, mètodes o procediments de treball relacionats amb les matèries competència de la unitat a la qual pertany i amb el seu àmbit de coneixement, i proposar les millores escaients.
- Impartir formació dins l’organització relacionada amb les matèries del seu àmbit de coneixement.
- Representar i defensar els interessos de l’OAMCCSC davant de les instàncies competents en relació a les matèries competències de la unitat a la qual pertany i al seu àmbit de coneixement.
- Redactar ordenances i reglaments relacionats amb les matèries competència de la unitat a la qual pertany i amb el seu àmbit de coneixement.
- Elaborar i presentar estudis diversos relatius a les matèries competència de la unitat i al seu àmbit de coneixement i formular propostes de millora dels serveis.
- Atendre consultes tècniques relacionades amb les matèries competència de la unitat a la qual pertany i amb el seu àmbit de coneixement.
- Assessorar a l’OAMCCSC en general i als seus comandaments en particular pel que fa a les matèries competència de la unitat a la qual pertany i al seu àmbit de coneixement.
- Redactar informes tècnics relatius a les matèries competència de la unitat a la qual pertany i al seu àmbit de coneixement.
- Planificar i controlar l’activitat i el funcionament de serveis municipals externalitzats gestionats per la unitat a la qual pertany.
Inspeccionar activitats i/o serveis gestionats per la unitat a la qual pertany i formular les propostes de resolució i/o sanció corresponents. - Planificar i organitzar projectes, jornades i/o esdeveniments diversos relacionats amb les matèries competència de la unitat a la qual pertany i amb el seu àmbit de coneixement.
- Instruir expedients complexos de caràcter sancionador, disciplinari o similar competència de la unitat a la qual pertany i relacionats amb el seu àmbit de coneixement i formular propostes de resolució.
- Elaborar convenis de col·laboració amb entitats i agents aliens a l’OAMCCSC en relació a les matèries competència de la unitat a la qual pertany.
- Coordinar i/o participar en projectes transversals de l’OAMCCSC i/o en projectes externs d’acord amb el seu àmbit de coneixement.
Cercar subvencions i coordinar la sol·licitud i justificació corresponents. - Realitzar gestions i tràmits diversos relacionats amb les matèries competència de la unitat la qual pertany i amb el seu àmbit de coneixement.
- Elaborar i redactar plecs de condicions administratives.
- Redactar documentació o textos especialitzats relacionats amb el seu àmbit de coneixement.
Assistir a esdeveniments diversos per tal de supervisar i garantir el seu correcte desenvolupament, o bé d’obtenir informació i donar-ne compte al departament amb posterioritat. - Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament maquinària, eines o substàncies relacionades amb la seva activitat, així com els mitjans i equips de protecció a la seva disposició, d’acord amb els procediments establerts pel Sistema de Gestió Integrat de l’OAMCCSC i per la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
- Qualsevol altra funció de naturalesa similar que li sigui atribuïda.
Horari
37,5 hores setmanals – Jornada d’oficina + Necessitats derivades del lloc.
Contracte
- Jornada laboral: Jornada partida
- Tipus de contracte: Interinitat
- Sou: 53.485,29 €
Formació
Grau universitari
Altres dades
- La titulació requerida és: Grau universitari en la branca de les ciències socials i jurídiques o equivalent.
- Es valoraran coneixements d’idiomes i coneixements en el procediment administratiu comú, especialment legal – contractació pública i de recursos humans de les Administracions Públiques, sector cultural.
- Contractació laboral temporal fins a provisió definitiva.
- L’oferta romandrà activa per apuntar-se fins del dia 29 de desembre (inclòs).