Altres

Teleoperador/a d’Atenció al Client – Contact Center amb certificat de discapacitat igual o superior al 33% ( Oferta vinculada a la Jornada IMPULSA’T 2025)

Publicat fa 2 setmanes
BARCELONA
Caduca el 09/11/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Empresa del sector telemàrqueting cerca incorporar Teleoperadors/es d’Atenció al Client per al seu Contact Center.

Comercial i telemàrqueting

Funcions a realitzar

  • Atendre i resoldre consultes de clients de manera professional i eficaç.
  • Gestionar trucades entrants i sortints, proporcionant informació clara i precisa.
  • Registrar i actualitzar dades en les aplicacions informàtiques corresponents.
  • Mantenir un alt nivell de qualitat en el servei d’atenció al client.
  • Derivar consultes o incidències als departaments corresponents, si cal.

Horari

La jornada pot ser completa o parcial, segons la campanya assignada. S’ofereixen torns intensius de matí o de tarda, amb disponibilitat per treballar de dilluns a diumenge o de dilluns a divendres, segons les necessitats específiques de cada campanya.

Contracte

  • Jornada laboral: Completa
  • Tipus de contracte: Eventuals per circumstàncies de la producció
  • Sou: 16.800 bruts anuals aprox + plus idioma o festius

Formació

No és necessària

Altres dades

Bona capacitat comunicativa i orientació al client.

Domini de català i castellà, tant oral com escrit.

Coneixements bàsics d’informàtica i ús d’eines digitals.

Valorable experiència prèvia en atenció telefònica o en entorns de Contact Center.