Administració i Oficines
TELEOPERADOR/A DEPARTAMENT CONTACT CENTER (CAPS DE SETMANA)
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
TELEOPERADOR/A DEPARTAMENT CONTACT CENTER (CAPS DE SETMANA)
Administració i Oficines
Funcions a realitzar
Empresa d’àmbit nacional dedicada a la gestió i reparació dels elements de l’automoció, cerca 2 teleoperadors/res per a caps de setmana per incorporar a la seu de Barcelona.
FUNCIONS
- Atenció telefònica clients, seguint el protocol de la companyia, per a la seva derivació des de l’aplicatiu de l’empresa a tallers de la xarxa de l’empresa.
- Rebre, gestionar i registrar les sol·licituds/trucades en el sistema.
- Reforç puntual en tasques administratives auxiliars, gestió d’anul·lacions, seguiment de serveis…
S’OFEREIX
2 contractes laborals per a caps de setmana (1 lloc de treball de matí i 1 lloc de treball de tarda)
Horaris:
- Matins: (08h00 a 14h00)
- Tardes: (14h00 a 20h00)
- Valorable disponibilitat dilluns en el mateix horari (matí/tarda)
Remuneració econòmica:
En funció de les hores contractades. Sou de referència a 40h/setmanal: 15.500,00€brut/anual
Contracte
- Jornada laboral: Sense determinar
- Tipus de contracte: Producció. Temps complet
- Sou: Segons hores contratades.
Formació
No és necessària
Altres dades