Administració i Oficines
TRAMITADOR/A DE SINISTRES
Nova!-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
TRAMITADOR/A DE SINISTRES DE LESIONS CORPORALS
Àrea administrativa, de gestió i tècnica
Funcions a realitzar
Busquem una persona de perfil administratiu per posar en marxa un nou projecte de l’equip de tramitació de sinistres de lesions corporals en l’oficina de Sant Cugat.
- Que requerim?
- Que aportis experiència i coneixement en la gestió de sinistres de lesions corporals, així com en la seva gestió administrativa.
- Que tinguis excel·lents capacitats de comunicació i negociació tant escrites com telefòniques.
- Que tinguis un ampli i àgil maneig d’Office, especialment Word i Excel, i que estes habituat/a a treballar en entorns web.
- Valorarem que tinguis coneixements del sector d’assegurances, encara que això no és excloent.
Què faràs en el teu dia a dia?
- Col·laboració en la tramitació de sinistres de lesions corporals: trànsit, subsidis i responsabilitat civil.
- Control d’informes, verificació de pendents, seguiment de calendaris i fites i coordinació amb perits.
- Resolució de peticions per diferents canals, prioritzant segons urgència.
- Interacció amb clients, metges, lletrats i asseguradores.
- Resolució d’incidències.
Horari
8 a 17 h
Contracte
- Jornada laboral: Jornada partida
- Tipus de contracte: Temps parcial: temporal
- Sou: 20.000 € /bruts any
Formació
FPII
Altres dades
Oferim: Model híbrid de treball. Gaudeix de fins a 3 dies a la setmana de teletreball, després de període de formació presencial en les oficines