Serveis a la Comunitat i Personals

Personal treballador familiar per servei d’habitatge de salut mental i programes de violència masclista

Nova!
Publicat fa 7 dies
Terrassa
Caduca el 12/07/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Personal treballador familiar per servei d’habitatge de salut mental i programes de violència masclista

Serveis a la Comunitat i Personals

Funcions a realitzar

  • Suport en l’ajuda a la realització d’aquelles tasques més immediates d’higiene, atenció personal i domèstica necessàries per al desenvolupament normal de la vida quotidiana.
  • Donar suport en l’adquisició i millora dels hàbits domèstics i personals, que faciliti que la família o persona sola mantingui un grau d’autonomia prou acceptable per continuar residint a la seva llar.
  • Realització d’acompanyaments a recursos i/o serveis.
  • Detecció de situacions de deteriorament o empitjorament en l’estat de la persona.
  • Organització de les habilitats d’autocura de la titular de l’acord d’allotjament i cura de les persones que en depenguin: alimentació i higiene, neteja i les activitats familiars i logístiques vinculades, segons grau d’intensitat del servei i característiques de la unitat familiar.
  • Coordinació amb la tècnica d’habitatge i resta de professionals vinculats al projecte.
  • Suport en l’ampliació de la xarxa de suport i participació comunitària, d’acord amb el pla de treball establert per la tècnica referent.
  • Suport en la realització i recepció de compres d’alimentació.
  • Suport en la realització de gestions necessàries per a les dones allotjades.
  • Supervisar el manteniment, adequació, ordre i cura de l’habitatge com un recurs públic de qualitat i segons els paràmetres de les fitxes de processos i les normatives.
  • Donar suport per la correcta organització de la llar i les activitats de la vida diària i familiar: hàbits d’alimentació, elaboració de menús i llistes de la compra, acompanyament al supermercat (si és necessari). Suport en hàbits d’higiene personal i neteja.
  • Donar suport en les activitats d’autocura i cura de les persones a càrrec, si és el cas, incloent presa de medicació, seguiment cites mèdiques i hàbits saludables.
  • Realitzar acompanyaments, sempre que sigui necessari, a recursos i serveis per garantir l’assistència.
  • Detectar situacions en què la persona pugui estar en un moment de descompensació i/o s’estigui donant un retrocés de les seves facultats.
  • Coordinar amb l’educadora del servei amb relació a les necessitats de les persones ateses i el suport necessari per al desplegament del seu pla de treball.
  • Desenvolupar accions per la millora dels hàbits de les persones participants, de manera coordinada i supervisada per l’educadora del servei.
  • Elaboració del diari de seguiment.
  • Comunicar incidències (urgents i no urgents) respecte a l’habitatge o al seguiment personal i familiar.
  • Altres tasques relacionades amb les seves funcions que li siguin encomanades per la responsable del projecte, segons necessitats de les persones acompanyades

 

En relació amb els serveis de violència masclista:

  • Suport en la realització, recepció i organització de les compres d’alimentació, neteja i higiene que es donin durant l’estada de les dones.
  • Suport en la realització de gestions i altres necessàries per les dones durant l’estada al servei.
  • Posada a punt del servei un cop la dona faci sortida assegurant que és adequat per una nova acollida
  • Tasques de canguratge en cas que la dona hagi d’assistir a judici ràpid
  • Reforç a l’equip tècnic amb relació a les normes de seguretat durant l’estada al servei.

Horari

Detallat a observacions

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada parcial
  • Tipus de contracte: Temporal circumstàncies producció. T. parcial
  • Sou: 7.881,71 € bruts anuals

Formació

Cicle Formatiu Grau Mig

Altres dades

Horari: 

  • Una vacant pels matins en horari de 12:00-15:00h de dl a dv 
  • Una vacant per les tardes en horari de 16:00-20:00h de dl a dv 
  • Flexibilitat per guàrdies de cap de setmana i nocturnes de forma puntual

 

Competències: 

  • Treball en equip
  • Planificació i organització 
  • Comunicació i escolta activa 
  • Autonomia
  • Gestió de les emocions

Responsabilitats: 

  • Setmanalment: elaboració de diaris de seguiment, tant si es tracta de visites presencials, com d’intervencions telefòniques i/o coordinacions amb recursos (interns o externs) i referents.
  • Trimestralment: revisió dels habitatges i actualització d’inventaris amb les famílies. Detecció d’incidències no comunicades.
  • Puntualment, sempre que sigui necessari: comunicació de les incidències a la referent