Administració i Oficines

Recepcionista

Publicat fa 1 setmana
TORREFARRERA
Caduca el 11/08/2024
Anar a l'oferta

Descripció de l'oferta

Recepcionista

Administració i Oficines

Funcions a realitzar

Recepcionista per empresa dedicada al desenvolupament d’aplicacions informàtiques per a diversos sectors com a hostaleria, retail, hoteleria i gestió empresarial.

Atenció telefònica i presencial. Gestió d’agenda, reserva de sales, gestió de correu electrònic i suport administratiu.

Català i castellà entès , parlat i escrit correctament.

Es requereix medi de transport per arribar al lloc de feina.

 

Horari

9:00 a 13:30 i de 15:30 a 19:00

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa
  • Tipus de contracte: Indefinit
  • Sou: 16000 euros bruts any

Formació

FP1 / CF Grau Mig /Cert. Prof N2

Altres dades

Es busca persona amb:

Excel·lent presència. Habilitat per a establir connexions empàtiques i satisfer les necessitats de clients i distribuïdors. Orientació al client i servei. Atenció als detalls, capacitat per a resoldre incidències de manera eficient i experiència en multitasking. Actitud amable, organitzada, dinàmica i resolutiva.